Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Kjærester i snart 6 år, og samboere i 4 av dem. Kan jo nevne at jeg fyllte 20år i desember:p

Jeg tror at det å ha felles og særskilte interesser er med på å styrke forholdet. Noen ting gjør man sammen, andre ting hver for seg. Kommunikasjon er også veldig viktig for å få det til å fungere :)

Gjest =xXx=

43 år gammel, vært gift i 22 år. 2 voksne unger.

Gnisten ligger i den grå hverdagen, lager mat sammen, handler sammen, trener sammen, klaps over ræva i ny og ne og ikke minst MYE humor, vi jakter på den gode latter. Fruen ble alvorlig syk da barna gikk på barneskolen, og det var nære på. Vi har i alle år sakt at vi elsker hver andre før vi sovner på kvelden. Så krangler vi så filla fyker på morgenen… sånn går dagan…;)

Har vært sammen med verdens beste i snart 1,5 år. Han flyttet inn på første date så vi har vel bodd sammen lengre enn vi har vært sammen :p Når det kommer til hvordan vi får ting til å fungere så er det vel det at han respekterer at jeg liker å gå ut på byen og være med venninner og blir med når han vil og jeg respekterer hans ting :) Han tar vare på meg når jeg er syk og er verdens mest hensynsfulle <3

Annonse

Vært sammen i 2 år og 3 mnd, samboer sammenhengende i 1 år nå, men vi bodde egentlig mer eller mindre sammen før det og, til tross for avstandsforhold en stund :love: Beste tips til å holde det gående:

- Ha tid til hverandre, gjør ting sammen, vis at du er glad i den andre!

- Den gyldne: Snakk sammen!

oooog ett tips fra mine foreldre igjen som er lykkelig gift i sitt 25 (26?) år nå: Aldri legg deg/dere om det er noe uløst eller uoppgjort (y)

Utenom det er vi faen meg like snål begge to, så det hjelper vel litt...

Vært kjærester i 11 år, glidende overgang til å bli samboere siden vi var naboer med hybler i samme blokka. Men offiselle samboere i 9 år. Har tre barn sammen og hund + hans sønn fra før.

Man må gi hverandre tid til å være seg selv uten å være en del av fellesskapet i familien. Man fungerer dårlig som et team om man aldri har noen impulser utenfra. Vi har en god hverdag, selvom mye av den består av organisering og daglige gjøremål fra 06.00-22.00 siden det alltid er en som må ha ansvar for henting, levering, middag, være i huset når barna sover. Det er tross alt de dagene det er flest av... Vi holder derfor helgene stort sett uten avtaler sånn at vi står fritt til å finne på ting vi har lyst til, enten alene eller sammen med barna, eller få barnevakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...