Gå til innhold

Anbefalte innlegg

GLEDES TIL PS4!!

Sett noen trailere allerede, den har 15 (hvis jeg ikke tar feil) ganger mer ram enn ps3 :p hoho..Sikler allerede med tanke på de spillene som kommer ut om 1-3år når de har maksa den ut.

Likte også skyplaformen slik at man får testet ut spill etc før man kjøper de. Absolutt noe Sony blinka til med i år!

Gleder meg fryktelig til å kjøpe meg den. så får man også dratt fram de gamle ps1 spillene!

Fortsetter under...

Spillhøydepunktene for meg de siste årene har vel først og fremst vært Deus Ex: Human Revolution (så sykt gjennomført historie og gameplay), Skyrim, og To The Moon (anbefales sterkt).

Far Cry 3 var ok, men skuffende i forhold til historie, jakt-segmentet, kjøretøy og skuespill.

Fremover nå blir det vel Dishonored (har begynt, så vidt), Mass Effect, Ni No Kuni, GTA5, The Last of Us, Journey, Company of Heroes 2, og Rome: Total War 2. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å spille noe av dette egentlig.

Definitivt enig i at Watchdogs så genialt ut!

Erm, jeg har kjøpt dette...

Lego Lord of the Rings Anmeldelse - Gamereactor Norge

Og det verste er at jeg tidvis koser meg stort med det! Kan henge sammen med at jeg er en stor tilhenger av LOTR, og fortsatt er glad i LEGO. Det er lov å la barnet i seg leke litt, selv i en alder av 28, ikke sant...?

Godt å se at det er flere som liker å spille litt her på bruket :)

Tidligere var jeg en ganske hardcore pc-gamer, med hovedfokus på CS, Battlefield-serien og WoW.

Spilt mye battlefield 2 eller? har selv vært vært teamcaptain i nation cups, spilt i Reason Gaming for dere som vet hvem de er!

men den tiden er ferdig dessverre :(

Nå for tiden går det i SWTOR,Tribalwars!:D, CS:GO og dota 2

Spilt mye battlefield 2 eller? har selv vært vært teamcaptain i nation cups, spilt i Reason Gaming for dere som vet hvem de er!

Det var tider der det ble spilt ekstremt mye BF2, ja! Jeg har aldri spilt på et nivå som ligner det du har vært på, men jeg forstår godt hva det går i :D

Annonse

hva nicket du i R, jeg har vært med i fnatic, dignitas, fastswitch, sk og litt annet under "camper" :)

Det var tider der det ble spilt ekstremt mye BF2, ja! Jeg har aldri spilt på et nivå som ligner det du har vært på, men jeg forstår godt hva det går i :D

Fett!=D Bf2 var konge når det var på top!

hva nicket du i R, jeg har vært med i fnatic, dignitas, fastswitch, sk og litt annet under "camper" :)

Camper i typ kompis av leln?=) "gorres" typ schwedenbase , med soltiz,wacko,jepp, u know them?=D

Fett!=D Bf2 var konge når det var på top!

Camper i typ kompis av leln?=) "gorres" typ schwedenbase , med soltiz,wacko,jepp, u know them?=D

det var happy camper det^^ jeg nicka camper_chief men endra til camper senere=) ja BF<3<3<3 skrev en del for battle.no også møtte fatal1ty en gang deet var tiider! savner tafsee miljøeet:cat:

det var happy camper det^^ jeg nicka camper_chief men endra til camper senere=) ja BF<3<3<3 skrev en del for battle.no også møtte fatal1ty en gang deet var tiider! savner tafsee miljøeet:cat:

ahh ok, mixa dere da!=D spilte vel litt tidligere en meg du da!

haha fett, ja savner det sykt er ingen andre spill som kan måle seg med bf2 nå til dags syntes jeg ihvertfall! var så rush og spille det:p

ahh ok, mixa dere da!=D spilte vel litt tidligere en meg du da!

haha fett, ja savner det sykt er ingen andre spill som kan måle seg med bf2 nå til dags syntes jeg ihvertfall! var så rush og spille det:p

tweaking og uttalige timer med xkullx på TS2 med spraking og alt mulig.. saavner deet så sykt :) bf2 var bare godt gjennført og herlig å spille :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...