Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg testet det en time tidligere i dag. Det er veldig bra, men klarte ikke helt å fange oppmerksomheten min. Har du spilt bioshock 1 så har du spilt 2 og 3 også. De fleste vil nok være uenig i meg der men.

Arma 3 derimot! Det er skikkelig gøy!

Bioshock: Infinite hadde noen artige elementer i seg, og utrolig pen grafikk.

Som den nerden jeg er, livestreama jeg hele gjennomkjøringen min av hard - og hentet ut et lite element:

Spolt frem 1min:

Hele:

Programmerte en arduino til å ta pulsen min og klipset den fast til øreflippen. Ikke bare kan jeg se hvor teit jeg ser ut når jeg spiller, kan se pulsen også ^^ Som får seg et realt hopp etter rundt 1:10 da jeg skvetter som F :)

Fortsetter under...

Skrevet
Bioshock: Infinite hadde noen artige elementer i seg, og utrolig pen grafikk.

Som den nerden jeg er, livestreama jeg hele gjennomkjøringen min av hard - og hentet ut et lite element:

Spolt frem 1min:

Hele:

Programmerte en arduino til å ta pulsen min og klipset den fast til øreflippen. Ikke bare kan jeg se hvor teit jeg ser ut når jeg spiller, kan se pulsen også ^^ Som får seg et realt hopp etter rundt 1:10 da jeg skvetter som F :)

Hahaha svinbra!

satt du på twitch eller noe?=

Skrevet

Eg har nett vore gjennom Farcry 3, kongespel.

Fallout New Vegas er også ein høydare.

Eg sit å lurer på om eg skal kjøpe siste Bioshock eller The Walking dead. Nokon som har spelt dei?

Skrevet
Eg har nett vore gjennom Farcry 3, kongespel.

Fallout New Vegas er også ein høydare.

Eg sit å lurer på om eg skal kjøpe siste Bioshock eller The Walking dead. Nokon som har spelt dei?

Synes faktisk Farcry 3 var artigere å spille igjennom enn Bioshock, men er som sagt forskjellige spill. Bioshock er mer opplevelsen og historien enn de beste fightene i verden - men verdt alle kronene. The Walking Dead - så regner jeg med du mener de som er episodeinndelt, og ikke det nyeste "Survival Instinct" som er passe shit :)

Både Bioshock og The Walking Dead episodene er hvertfall solide spill.

Annonse

Skrevet
Kva vil du anbefale?

Eg tenker spel der eg kan gå å kuke rundt sjølv(dvs åpent) og ikkje ein bane du skyter deg gjennom.

Kommer ikke mengder av sandboxspill, så blir eventuelt bare Skyrim eller Just Cause 2 som følger opp med samme type gameplay.

Skrevet
Synes faktisk Farcry 3 var artigere å spille igjennom enn Bioshock, men er som sagt forskjellige spill. Bioshock er mer opplevelsen og historien enn de beste fightene i verden - men verdt alle kronene. The Walking Dead - så regner jeg med du mener de som er episodeinndelt, og ikke det nyeste "Survival Instinct" som er passe shit :)

Både Bioshock og The Walking Dead episodene er hvertfall solide spill.

Enig der. Historie, dybde, blablabla - til slutt er det ene alene underholdningsverdien som teller og FarCry3 var mye morsommere enn å følge en helt ok historie med et helt ok gameplay som det var i Bioshock. Synes spillet er helt ok, men skjønner ikke hypen.

Annonse

Skrevet
Kommer ikke mengder av sandboxspill, så blir eventuelt bare Skyrim eller Just Cause 2 som følger opp med samme type gameplay.

Eg kjøpte Skyrim og spelyte litt, men eg syns ikkje det var noko.

Just Cause 2?

Skrevet

Tror Just Cause 2 må være det morsomste sandkassespillet jeg noengang har prøvd. Det tar ikke seg selv seriøst i det hele tatt, med gale diktatorer, opprørsgrupper, ninjaer(!), atomubåt plassert i innsjø, hemmelige baser, mystisk øy som får alle fly til å krasjlande, fantastiske kjøretøy, og basehopping, mm.; alt i sannsynligvis den største og mest varierte sømløse verdenenen jeg har sett :)

Skrevet
Eg kjøpte Skyrim og spelyte litt, men eg syns ikkje det var noko.

Just Cause 2?

Hvis du liker sandbox-spill så er vel Minecraft et godt alternativ? :) Eller var det kun skytespill du tenkte på?

Skrevet
Hvis du liker sandbox-spill så er vel Minecraft et godt alternativ? :) Eller var det kun skytespill du tenkte på?

Liker best å drepe ting og gå der eg vil sjølv og ikkje bli tvunget til å gå i bane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...