Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Sigg1 skrev:
999999999999999 sider pensum og 2 dager til praktisk eksamen, 3 dager til teoretisk. Gi meg styrke......

Er vel ikke styrke du trenger..!:p Men lykke til! :)

Skrevet

Har vært på jobb siden klokka tre... Først nå kom den første personen innom for å trene.

Skrevet

Det alternative senteret eg var på i dag hadde ein tåpeleg benk. Hakene der stanga ligg var enten litt for høgt oppe eller langt nede, samt at sjølve benken var breiare enn normalt, noko som gjorde at eg ikkje følte meg heilt komfortabel.

Skrevet

Kom på bussen og betalingsterminalen funka ikke. Fikk beskjed om å gå inn på bussterminalen for å ta ut penger, så satt alle tingene mine på bussen og løp inn. Da jeg kom tilbake hadde bussen reist. FML:meh:

(Ordna seg til slutt ved at en snill mor dro én time tidligere til endebusstoppet og reddet tingene :thumbsup:)

Annonse

Skrevet

Negativt: må sove dårlig for så å spise lit, for så å dope meg ned med valium, for så å tvinge meg avgårde til tannlegen for litt kirurgi, og etterpå dra seg hjem igjen, godt dopa og med blodmangel osv..:thumbsdown: positivt: "gratis" slankekur fra i morgen:D høhø:p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...