Gå til innhold

Baksider ved fitness

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Problemet som har oppstått i "fitness" nå er at det er blitt inn og it og hva nå man ellers kaller det. For noen år tilbake skulle "alle" være glamourmodeller og nå skal "alle" stille i fitness. Veldi

I mine øyne er det nettopp dette som skiller en god coach fra en rævva coach. Noen sitter hjemme med tårer i øynene i 6 mnd før konkurranse fordi de er ødelagt og har så lite energi at de ikke klarer

Grunnen til at jeg forteller hva som skjedde for meg, er da jeg stort sett hører om alle de som får det til. Når man sitter med det presset at "alle andre" greier det, men ikke meg? Da er det vanskeli

Greit nok at diett+treningsmengde har vært langt over grensen for galskap, men at du sliter så mye i ettertid er virkelig ikke normalt. Ser at du skriver at du har hatt kyssesyken, det forklarer nok symptomene dine i større grad enn treningen og dietten. Jeg sier ikke at det ikke har sammenheng (sannsynligvis har du forverret situasjonen kraftig med å belaste kroppen din så mye)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
E det blitt helt UTE å høre med LEGEN sin før en gjør sånne store forandringer i treningsmengde og cal inntak. Eller er det forat en da vet innerst inne at legen nok ville blitt ganske rystet ?

De fleste leger har utrolig lite kompetanse både om ernæring og om trening. Hverken av delene dekkes i særlig grad av studiet.

En hver som er halvt oppegående (som de fleste leger kanskje er?) vil jo selvsagt se at 1400kcal og 10-11 timer trening i uka er tilbakestående ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...