Gå til innhold

Diverse forum forbedringer


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Espen, fins det noen funksjon for må gjøre det slik at man kun følger trådstarter sine poster i tråden?

Det er veldig mange brukere jeg liker å følge med på oppdateringene til, men ikke like interessant å se/høre hva de 20 andre kommenterer etterpå. :)

Nei, aldri hørt om noe sånt. Du kan selvfølgelig followe personen og bruke Newsfeeden din

http://forum.fitnessbloggen.no/account/news-feed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bitteliten tweak på forumforsiden. Klarte ikke holde meg unna i natt heller

Jeg venter bare på at følgende melding snart kommer fra deg Espen: fbdolsainvåoædipøoadnoidnhgfjnguj. Da vet jeg at du sovna oppå tastaturet. Og det er vel ikke s usannsynlig at det skjer heller, så mye som du jobber ;)

Du er kjempeflink Espen, det skal du ha skikkelig skryt for! Fitnessbloggen hadde virkelig ikke vært den samme uten deg med på laget :thumbsup: For en perfeksjonist som meg, setter jeg veldig pris på at sidene er rene - det gjør det hele MYE lettere å lese på. I tillegg streber du hele tiden etter å gjøre de bedre, noe som i mine øyne sier noe om at du er dedikert og virkelig ønsker å gjøre ditt beste. Mange nettsider forfaller med årene. Ikke fordi de blir dårligere, men rett og slett fordi oppsettet blir utdatert og kjedelig. Sidene her blir bare bedre og bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet å plassere en boks til høyre/ventre når man er inne på loggboka, slik at det kan skrives en ukeplan(med mulighet til å "huke av" gjennomført e.l.)?

Eventuelt ha en egen "meny" per person for ukesplan? (på linja hvor "loggbok", "innboks" og "varsler" )

Kan alltids skrive det inn i selve loggboka, men en slik plan vil ha en tendens til å "forsvinne" mellom alle innleggene :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opparbeida meg en del "Fulgte tråder" som jeg ikke er like interessert å følge lenger, men må gå inn på hver enkelt tråd å trykke "Ikke følg tråden".

Hadde det vært en idé å få "avkrysningsbokser for ikke følging av tråd" når man går inn på "Fulgte tråder" og dermed få muligheten til å ta flere i samma slengen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få en loggbok link inne på profilen som kommer opp når man trykker på brukernavnet?

F.eks ved at noen liker noe så vil man sjekke loggboka. Men slik som det er nå, såvidt jeg vet i allefall, må man enten leite den fram manuelt, eller finne en annen post av medlemmet for så å klikke loggbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å få en loggbok link inne på profilen som kommer opp når man trykker på brukernavnet?

F.eks ved at noen liker noe så vil man sjekke loggboka. Men slik som det er nå, såvidt jeg vet i allefall, må man enten leite den fram manuelt, eller finne en annen post av medlemmet for så å klikke loggbok.

om du trykker på info, så kommer loggbok opp, om det var det du mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...