Gå til innhold

Diverse forum forbedringer


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Njaa njæææ. Er ikke veldig gira. Jeg vil helst at folk skal stille spørsmålene sine i tråder.

Tenkte ikke på spørsmål, men slenge inn noe motiverende fra tid til annet. F.eks: "Nok sulling! KNEBØY!" eller "Noen som vil være med å jobbe rundt Sognsvann?" osv osv...Det ville ikke funket til å stille spørsmål - da kunne man like gjerne brukt IRC :p

Så ser poenget ditt...det ville ikke tatt mange minuttene før noen hadde brukt den til noe den ikke skulle brukes til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke så mye søvn i natt tydeligvis. Har rotet mye med utseendet ved brukerbildene. Godkjent? :)

Absolutt! Kjempefint Espen! Rent og stilfullt - jeg liker det i hvert fall! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

...Men jeg må innrømme at jeg ble litt sjalu på det fine båndet dere har fått, thihi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så mye søvn i natt tydeligvis. Har rotet mye med utseendet ved brukerbildene. Godkjent? :)

Jeg har sovet litt under 4 timer...care to elaborate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjekt om linker blir automatisk formatert til tekst etter header på siden, er dette mulig å få til? Det funker veldig fint i vbulletin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet litt under 4 timer...care to elaborate?

Ja, ok. Er ikke sikker på hvordan det ser ut *i forhold til x*, men det ser veldig bra ut nå :)

Du kunne kanskje lagt inn et mellomrom mellom bosted og loggbok, eller enda bedre - lage et ribbon for det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, fantastisk! Alltid kjett å lete etter sin egen logg vha profilen osv :p

EDIT: Legg merke til at jeg har latt meg påvirke av å bo 3 år i Oppland. Kjett...

SÅ fint at flere bruker "kjett"! ingen som skjønner meg når jeg sier det her.. så jeg må bytte om til "trasig".. DA er det greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ok. Er ikke sikker på hvordan det ser ut *i forhold til x*, men det ser veldig bra ut nå :)

Du kunne kanskje lagt inn et mellomrom mellom bosted og loggbok, eller enda bedre - lage et ribbon for det også :)

Hvis jeg kan komme med en mening, så ville jeg ikke hatt en egen ribbon for loggbok. Ribbons gjør ting litt mer eksklusivt, og det syntes jeg passer seg for dem med egen "tittel" - ikke for hvermannsen. Men at "loggbok" kunne blitt litt mer fremhevet, f.eks. ved hjelp av fet skrift som i antallet på innlegg og liker, det mener jeg ville vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan komme med en mening, så ville jeg ikke hatt en egen ribbon for loggbok. Ribbons gjør ting litt mer eksklusivt, og det syntes jeg passer seg for dem med egen "tittel" - ikke for hvermannsen.

Det var akkurat derfor jeg foreslo det - for å gjøre det litt gjevere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var akkurat derfor jeg foreslo det - for å gjøre det litt gjevere :)

Alle kan opprette loggbok, men det er bare enkelte som har egen tittel! Moderatorene gjør en jobb, og jeg syntes at de skal få ekstra "status". Den statusen blir forringet dersom loggbok skal ha et eget ribbon - men det er min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil foreslå en ting. Hadde vært fint å kunne sett/fulgt med de som er inne på de trådene man er inne på.

Sånn at det kommer opp nederst hvem av brukerne/gjestene som er der.

Er vant til det fra vacn, og flere andre forum, og føler det mangler. Ser etter det ofte før jeg kommer på at det ikke er her. :blush:

Jeg forstår ikke helt hva funksjonen er nyttig for? Det er ikke innebygget, men det finnes ihvertfall en mod for å vise hvem som har lest tråden. Det medfører noe ekstra belastning på servern også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...