Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:eek: Heldig du! Mye fint å se på her inne gitt, tenker på kroppen sin gjør de og, winwin situasjon!!

Nettopp! Uoffisielt er fitnessbloggen herved en datingside.

Min appell: Innbyggere av FB-land; er det noen dere har et ekstra godt øye til her inne - ta kontakt og vis interesse! He/she might just be 'the one' ;)

Annonse

T-bone: ja heldig du som har en kjæreste da! Undertegner det flere her har vært inne på, la oss gjøre det til en datingside i tillegg :D selv finner jeg det vanskelig å treffe potensielle "kjærester" her i byen (Oslo)', for hvor skal man egentlig møte dem? Jeg er på jobb, på trening og er sammen med venner. Reker sjeldent på byen i helgene, og drikker nesten aldri. Så hvordan skal en da møte nye mennesker med like interesser? Invitere kjekkasen på treningssenteret på en prottisshake liksom? :p

Solveig: haha, helt legitimt, da får jeg ha han i fred :p

NinaLand: hadde jeg aldri Kunne gjort, tør knapt å se på folk jeg. Må innrømme at er til de grader beskjeden, til stor fortvilelse! Er så redd for å bare få et dumt blikk mot meg at lar heller være... :/

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...