Gå til innhold

Norges mest sexy mann

Marte83

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt irritert her.. satt å leste litt på nettet og der fant jeg plutselig ut at noen hadde bestemt hvem norges mest sexy mann var .. og de hadde kommet med forslag/valg som petter northug og Odd-Magnus «Odda» Williamson WTF ??

er det virkelig norges mest sexye menn? har vi INGEN kjekke kjendiser i norge?

Hvem mener dere er norges mest sexy mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kristian Kjelling er jo ikke så aller verst da :D men kjekke mannlige kjendiser er nok ikke i overflod i Norge...! Er vel kanskje litt fordi vi ikke har mange som kan kalles kjendiser akkurat? De fleste er enten spinkle "mammagutter" som spiller fotball, hotell cæsar-menn med verre skuespillerevner enn venninnene mine og jeg når vi lekte med dukker som små, gråhårete politikere eller komikere som bare ved utseendet i seg selv kvalifiserer til tittelen som komiker....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Kjelling er jo ikke så aller verst da :D men kjekke mannlige kjendiser er nok ikke i overflod i Norge...! Er vel kanskje litt fordi vi ikke har mange som kan kalles kjendiser akkurat? De fleste er enten spinkle "mammagutter" som spiller fotball, hotell cæsar-menn med verre skuespillerevner enn venninnene mine og jeg når vi lekte med dukker som små, gråhårete politikere eller komikere som bare ved utseendet i seg selv kvalifiserer til tittelen som komiker....!

OMG!

Jeg hadde glemt Kristian Kjelling.

Hvis jeg noengang møter han på byen bør han bli redd - jeg kommer til å voldta han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er alle forskjellige, synes det blir så teit å ha en kåring som skal gjelde for allmennheten, når alle klarer fint å se selv hvem de synes er mest seksuelt tiltrekkende. Selv har jeg en heelt spesiell i tankene ;)

jeg har mange spesielle å tenke på :p og det beste er vel egentlig at de ikke er kjendiser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...