craft Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei! Jente på 23 år som endelig har kommet igang med min livsstilsendring.. MEN det er ikke bare bare. En kostholdsveileder har satt opp en diett til meg, og jeg sliter litt med noen av punktene på den. Den er som følger: Måltid 1: 100 g bær, 1/2 boks mager kesam, 5-10 dråper vaniljeessens, litt sukrin, 50 g kokosmelk, 20 g proteinpulver. Måltid 2: Grønnsaker/salat m 1.ss sitronjuice og 1 ss eplecidereddik, 150 g karbonadedeig. Måltid 3/før trening: 100 g bær, 20 g proteinpulver. Måltid 4/etter trening: 1 eple, 2 riskaker, 1/2 boks CC, 20 g proteinpulver. Måltid 5: 50 g ris/250 g potet, 120 g laks. Måltid 6: 150 g ananas/kiwi, 1 boks kesam. Tot: 120 g karbohydrater, 150 g protein, 50 g fett - 1530 kcal. Måltid 1, 3 og 6 får jeg aldri i meg. Jeg står opp og reiser på trening og får i meg 20 g proteinpulver på vei til trening. Når jeg kommer hjem spiser jeg 1 eple og 2 riskaker. Deretter blir det som oftest 150 g kylling, sopp, kål ol. (Wok). På ettermiddagen spiser jeg enten kjøtt, kylling eller fisk pluss potet eller ris. Så sniker jeg i meg en riskake på kvelden. Jeg har lest man kan legge på seg av proteinpulver og drikker derfor bare det før trening. Kesam sliter jeg med å få ned, det er jo så surt! Og jeg er så metta opp av bær, og klarer ikke helt tanken på det. Drikker noe pepsi max i løpet av dagen. Jeg trener 5 dager i uka. 3 av dagene er det ca 15 min kondisjon (oppvarming) og hard styrketrening, og to dager med ca 30 min kondisjon bare. Jeg har nå "fulgt" planen hu satte opp til meg og gått ned 3,3 kg på 3 uker. 2 kg første uka, deretter 1 kg, og 300 g til slutt. Dagens vekt: 110,6 kg. ca. 170 cm. Noen som kan hjelpe meg litt i forhold til kostholdet? hva kan jeg spise i stedet for bær og kesam? Og bør jeg droppe proteinpulveret? Hvorfor stopper vektnedgangen litt opp? Setter pris på alle råd og tips! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
byebye Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Viktig å få klarhet i: Har du (nå) en (fast) kostholdsveileder som du kommer til å gå til - eller var dette et engangstilfelle? Hvis førstnevnte: har du kontaktet kostholdsveilederen din og forklart/fortalt at planen ikke er kompatibel med deg/ikke gjennomførbar/overkommelig for deg...? Hvis sistnevnte: Hvordan er hverdagen din? Er du tilfeldigvis student? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-645138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
craft Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg vant en konkurranse, så jeg skulle få oppfølging over 4 uker. Men ettersom jeg ikke hadde mulighet til å starte med planen hu satte opp til meg da, så mista jeg muligheten til å få hjelp til forandringer underveis. Er ikke student, er hjemmeværende foreløpig. Så jeg har all verdens tid til både trening og å forberede mat, men treninga må taes når jeg leverer kid'n i barnehagen. Derfor litt travel morgen. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-645842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løpedilla Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Man legger ikke på seg av proteinpulveret ene og alene. Det er inntaket vs forbruket som bestemmer om du går ned i vekt.. Proteinpulvet er et fint supplement for å hjelpe til å bevare muskelmasse i en underskuddsperiode, samt at det holder deg mett og kan bidra til at du inntar mindre resten av dagen.. Jeg syntes nesten det ser ut som om du spiser litt for lite protein, og kanskje litt lite karbohydrater til kvelden.. Men det er sikkert noen her inne som kan svare deg mer spesifikt på det enn det jeg kan :-) craft 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-645849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinephy Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Først og fremst, for guds skyld, bland ut kesamen med Fun Light(bringebær er supert). Kunne aldri fått ned kesamen uten Fun, men med litt saft og noen frossne bringebær som har fått tina oppi boksen, er det en drøm:p Ellers er planlegging alfa og omega, vet selv hva det er å ha dårlig tid om morgenen, men da må man rett og slett enten ta seg tid kvelden før og lage klart, eller tvinge seg opp litt tidligere om morgenen. Uten gode rutiner, og at du ihvertfall for en periode prøver å følge kostplanen slavisk, så vil du aldri finne ut om den funker for deg. Edit; Synes forøvrig snaue 1500kcal høres lite ut dersom du trener en del i tillegg, men nå er ikke jeg noen ekspert da. craft 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-645857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg vet lite om "kvaliteten" på rådgiveren din, hvilken utdanning/bakgrunn/erfaring vedkommende har osv, men jeg ville anbefalt deg å be legen din henvise deg til noe ala Obesitaspoliklinikken på St Olav! Føles teit om man allerede er i gang med trening osv, men det er til uvurdelig hjelp! Sykepleiere, ernæringsfysiologer osv følger deg nøye, og tar masse tester!(kult om du får kropsscan også, de er veeldig motiverende!) Da blir alt 100% tilpassa deg! Det vil også bli fokusert på et kosthold du kan leve med, ikke utelukkende mat du hater å spise:P Bytte ut det du ikke liker, med noe like bra som er etanes:D Vegard L, craft og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-645879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander321 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 fitnessbloggen, forumet som får til og med kostholdseksperter til å klø seg i hodet. Folk legger alt for mye arbeid inn i kostholdet sitt. Spis sunt for faen, ikke overspis når du spiser, kutt ned på godteri/kaker/brus/snacks, beveg deg, resten ordner kroppen. Trenger ikke være ekspert for å gå ned i vekt Skjønner godt at du sliter med å få i deg 6 måltider. Ikke har det spesielt mye hensikt for seg heller annet enn å lage pes for den som følger planen disse ekspertene har laget. Mange eller få måltid? - Fitnessbloggen Trener du hard styrketrening 3 dager i uka og ikke går ned i "vekt" så kan noe av grunnen være at du har fjernet fett men økt like mye i muskler. Har opplevd at jeg har gått jevnt og trutt over flere måneder, før den står dønn stille i 14 dagers tid, før den gikk videre nedover igjen. Selv om jeg trente som en helt og spiste sunt. Er vel bare slik det er I guess. Har man underskudd og trener så kan kroppen stritte mot så mye den vil, endringer vil skje uansett om den vil det eller ikke Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-647116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ztaeyn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 angående måltid 1, du har vel blanda dette sammen? Om du rører sammen alt som står der om kvelden og lar det stå i kjøleskapet over natta, så har du jo en smaksfull opplevelse om morgenen? En slags kokossjokoladeblanding med bær inni? Det er ihvertfall tydelig at det er konseptet Biorytme du har fått satt opp, denne diskuteres litt her om det skulle være interessant. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-647177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
craft Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Tusen takk for svar Skal ta med meg rådene videre. Skal prøve å følge planen til punkt og prikke over en lengre periode, og se hvordan det går. Og, ja jeg blanda alt sammen på måltid 1 og syns det var helt forferdelig Må bare kommentere akkurat den her: "..Spis sunt for faen, ikke overspis når du spiser, kutt ned på godteri/kaker/brus/snacks, beveg deg, resten ordner kroppen. Trenger ikke være ekspert for å gå ned i vekt" Like firkanta som legen min, du. Akkurat sånne kommentarer er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere. Vegard L, melis1988 og ettena88 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ztaeyn Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Om du vil gjøre en skikkelig innsats for å prøve å følge kostholdet, så kan du for eksempel bruke sider som Ernæring og treningsdagbok | MyLog eller diett.no og slikt, og regne inn det måltidet du har, og prøve å sette sammen et tilsvarende måltid for å erstatte eller variere. Feks egg og røkt laks med noe grønnsaker til frokost. Kjører etter dette prinsippet selv, men litt friere nå. Det gav ihvertfall resultater. Så spør i vei om ting Gjerne i egen loggbok og craft 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanne22 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Like firkanta som legen min, du. Akkurat sånne kommentarer er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere. Well said craft 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er en kamp å gå ned i vekt. En fight med så ulike kombatanter som blant annet viljestyrke, kortisol, humør, insulin, sult, hungerfølese, fysenhet og ikke minst den stadig tilbakevendende jævelen: Kan vi ikke bare droppe dette tullet og leve litt? Det er ekstremt krevende å beholde fokus, men om du mister det, ja, så er det selvfølelsen som får seg en trøkk. Og så er det alt det andre som utgjør livets små og store utfordringer i tillegg... Men det hjelper utrolig mye å være ekspert! Bli din egen ekspert. Les deg opp på ernæringsfysiologi. Du finner veldig mye bra på Internett om du leter. Selv bodde jeg på lavkarbo.no i fire måneder og tok av 25 kg. Jeg spiste ikke strikt lavkarbo, men lærte mye av de som var mest dedikert der inne. Jeg klikket på linker, leste studier og lærte mer enn nok til å skru sammen min egen plan. Den passet perfekt for meg. Hvorfor? Jeg ble min egen ekspert! Jeg skrev ikke så mange innlegg der for når jeg nådde målvekten, så meldte jeg flytting til fitnessbloggen.no. Her inne er det også mye å lære. Også om kosthold, men mest av alt om trening i ulike former. Og i enda større grad enn for lavkarbo.no så er det ufattelig mye inspirasjon å hente her inne. Så mange som deler sine historier. Vit at de aller, aller, aller fleste ser på deg som en vinner! Hvorfor? Fordi du er HER - Fordi alle som er HER, vil stå på og gi gass for å forme en enda bedre utgave av seg selv. Det er derigjennom fellesskapet på fitnessbloggen defineres. Lag deg en logg. Hiv ut noen bilder. Skriv om frustrasjoner og små seire. Vær stolt. Det er ditt liv. Deler du bare litt av det med oss, så lover vi å heie på deg! Ihvertfall gjør jeg det! melis1988, Cora, tullelin og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Må bare kommentere akkurat den her: "..Spis sunt for faen, ikke overspis når du spiser, kutt ned på godteri/kaker/brus/snacks, beveg deg, resten ordner kroppen. Trenger ikke være ekspert for å gå ned i vekt" Like firkanta som legen min, du. Akkurat sånne kommentarer er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere. Jeg har fått en fastlegevikar som syns det er bra at jeg raser ned i vekt fordi jeg ikke klarer å spise, og jeg måtte gjerne gå ned enda 15kg til! Sunt... +++ 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander321 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Må bare kommentere akkurat den her: "..Spis sunt for faen, ikke overspis når du spiser, kutt ned på godteri/kaker/brus/snacks, beveg deg, resten ordner kroppen. Trenger ikke være ekspert for å gå ned i vekt" Like firkanta som legen min, du. Akkurat sånne kommentarer er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere. Ja akk, Sannheten er kjip enkelte ganger. Huff, tenk å dra til et forum å få sannheten slengt opp i trynet. Makan til uforskamhet. Mulig den kommentaren der var "firkanta" men jeg ser absolutt ingen grunn til å komplisere alt når det egentlig er RÅENKELT å gå ned i vekt? Apropo "firkanta", den kostholdsplanen du følger er selve definisjonen på å leve i en lukka boks. Jeg vedder en tusenlapp på at det er utrolig mange hvert eneste år, som sier "NÅ skal jeg bli så sunn og jeg skal gå ned i vekt", men failer totalt fordi de lager seg alt for store mål og kompliserer alt til de grader, til slutt gidder de ikke alt styret. Det gjelder ikke bare kosthold, men også treningsopplegg. Så den såkalte "livsstilendringa" ble rimelig kortvarig for mange. Du trenger ingen kostholdsekspert til å fortelle deg hva du skal spise til hvert eneste måltid. Du trenger ikke måle kalorier, fett, proteiner, karbohydrater, etc etc ned til makronivå for å gå ned i vekt. Sunn fornuft, det fungerer alltid. Kanskje det er litt det legen din prøver å få fram i deg med sine litt grunnleggende tanker om kosthold og vektnedgang? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-649984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nøkkelen ligger i å finne noe som fungerer for seg selv i lengden, uavhengig av om dette er lavkarbo, lavkalori eller hva det måtte være. Finner du et kosthold som tillater deg å være i et energiunderskudd over tid, uten at livet ditt blir kjipt, så har du langt på vei funnet en løsning som fungerer for deg. Uten å vite noe om hvilken mat du liker/ikke liker osv, er det vanskelig å skulle finne et opplegg som er tilpasset akkurat deg. En ting jeg vil tørre å gjette på, er at et detaljert oppsett med X gram ditt og X gram datt ikke er det som vil fungere best for deg (kan være jeg tar feil, men er dette inntrykket jeg sitter med). I stedet for å skrive en lang tekstvegg, så vil jeg henvise deg til noen av artiklene jeg har skrevet om dette tidligere: Midlertidige løsninger - midlertidige resultater | Frisk og Funksjonell -om viktigheten av å gjøre varige endringer. Diett eller livsstilsendring | Frisk og Funksjonell -litt mer om å gjøre varige endringer Hvilken diett skal jeg velge? | Frisk og Funksjonell -Litt om hvordan du finner et kosthold som passer for deg Metthetsfølelsen - viktig når du skal velge kosthold | Frisk og Funksjonell -Litt om hvordan metthetsfølelsen spiller inn i valg av kosthold Enkle tiltak for å få i seg lite nok mat | Frisk og Funksjonell -enkle triks for å redusere energiinntaket og oppnå underskudd 3 enkle tiltak som kan forbedre kostholdet ditt | Frisk og Funksjonell 3 tiltak som kan forbedre kostholdet ditt, del 2 | Frisk og Funksjonell 3 tiltak som kan forbedre kostholdet ditt - del 3 | Frisk og Funksjonell -Noen enkle tiltak for å gjøre det generelle kostholdet bedre Plukk ut det du tror vil være mest relevant for deg, eller aller helst les deg gjennom alle sammen. Om du ønsker innspill til konkrete ting akkurat du kan gjøre, så er dette lettest om du skriver ned hva du spiser i løpet av et par dager, så har vi noe å ta utgangspunkt i. Da er det nok mange her inne som kan komme med gode innspill, som vil hjelpe deg langt mer enn det papiret du fikk i hånden fra kostveilederen din. FatUnicorn, Pinglekringla, Synan og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
craft Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Ja akk, Sannheten er kjip enkelte ganger. Huff, tenk å dra til et forum å få sannheten slengt opp i trynet. Makan til uforskamhet. Mulig den kommentaren der var "firkanta" men jeg ser absolutt ingen grunn til å komplisere alt når det egentlig er RÅENKELT å gå ned i vekt? Apropo "firkanta", den kostholdsplanen du følger er selve definisjonen på å leve i en lukka boks. Jeg vedder en tusenlapp på at det er utrolig mange hvert eneste år, som sier "NÅ skal jeg bli så sunn og jeg skal gå ned i vekt", men failer totalt fordi de lager seg alt for store mål og kompliserer alt til de grader, til slutt gidder de ikke alt styret. Det gjelder ikke bare kosthold, men også treningsopplegg. Så den såkalte "livsstilendringa" ble rimelig kortvarig for mange. Du trenger ingen kostholdsekspert til å fortelle deg hva du skal spise til hvert eneste måltid. Du trenger ikke måle kalorier, fett, proteiner, karbohydrater, etc etc ned til makronivå for å gå ned i vekt. Sunn fornuft, det fungerer alltid. Kanskje det er litt det legen din prøver å få fram i deg med sine litt grunnleggende tanker om kosthold og vektnedgang? For det første så er det ikke "råenkelt" for alle å gå ned i vekt. Den får du dra lengre ut på landet med.Jeg skrev inn for å få svar på litt i forhold til kostholdsplanen en veileder har satt opp til meg, ikke å få dumme kommentarer om at enkelte skal rope ut at det er så jævlig lett å gå ned i vekt. For det andre vet ikke du hva jeg har prøvd tidligere ift vektnedgang og kan derfor ikke si at "det bare er å spise sunt." For det tredje vet ikke du så mye om treninga mi. For det fjerde vet du heller ikke noe om min motivasjon eller målsettninger. Og til slutt: "Sannheten er kjip enkelte ganger." - Denne såkalte "sannheten" passer ikke i forhold til meg og mitt liv. melis1988 og Johanne22 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
craft Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Nøkkelen ligger i å finne noe som fungerer for seg selv i lengden, uavhengig av om dette er lavkarbo, lavkalori eller hva det måtte være. Finner du et kosthold som tillater deg å være i et energiunderskudd over tid, uten at livet ditt blir kjipt, så har du langt på vei funnet en løsning som fungerer for deg. Uten å vite noe om hvilken mat du liker/ikke liker osv, er det vanskelig å skulle finne et opplegg som er tilpasset akkurat deg. En ting jeg vil tørre å gjette på, er at et detaljert oppsett med X gram ditt og X gram datt ikke er det som vil fungere best for deg (kan være jeg tar feil, men er dette inntrykket jeg sitter med). I stedet for å skrive en lang tekstvegg, så vil jeg henvise deg til noen av artiklene jeg har skrevet om dette tidligere: Midlertidige løsninger - midlertidige resultater | Frisk og Funksjonell -om viktigheten av å gjøre varige endringer. Diett eller livsstilsendring | Frisk og Funksjonell -litt mer om å gjøre varige endringer Hvilken diett skal jeg velge? | Frisk og Funksjonell -Litt om hvordan du finner et kosthold som passer for deg Metthetsfølelsen - viktig når du skal velge kosthold | Frisk og Funksjonell -Litt om hvordan metthetsfølelsen spiller inn i valg av kosthold Enkle tiltak for å få i seg lite nok mat | Frisk og Funksjonell -enkle triks for å redusere energiinntaket og oppnå underskudd 3 enkle tiltak som kan forbedre kostholdet ditt | Frisk og Funksjonell 3 tiltak som kan forbedre kostholdet ditt, del 2 | Frisk og Funksjonell 3 tiltak som kan forbedre kostholdet ditt - del 3 | Frisk og Funksjonell -Noen enkle tiltak for å gjøre det generelle kostholdet bedre Plukk ut det du tror vil være mest relevant for deg, eller aller helst les deg gjennom alle sammen. Om du ønsker innspill til konkrete ting akkurat du kan gjøre, så er dette lettest om du skriver ned hva du spiser i løpet av et par dager, så har vi noe å ta utgangspunkt i. Da er det nok mange her inne som kan komme med gode innspill, som vil hjelpe deg langt mer enn det papiret du fikk i hånden fra kostveilederen din. Takk for tips om artiklene. Skal se på de! Tar litt tid å finne ut hva man liker, og hva som funker best så prøver meg litt fram i noen uker og ser hvordan det går. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
craft Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har fått en fastlegevikar som syns det er bra at jeg raser ned i vekt fordi jeg ikke klarer å spise, og jeg måtte gjerne gå ned enda 15kg til! Sunt... Er så mange flinke leger gitt! Blir ikke overraska for å si det sånn. Godt det bare er en vikar;) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mulig den kommentaren der var "firkanta" men jeg ser absolutt ingen grunn til å komplisere alt når det egentlig er RÅENKELT å gå ned i vekt? Hadde det vært "RÅENKELT" å gå ned i vekt ville jo ingen vært overvektige, og verdensproblemet med overvekt vært løst. Nei, det er nok ikke råenkelt å gå ned i vekt du.. Og litt ufint å si det til noen som sliter ned vektnedgang tsutsugamushi, Gamla, Synan og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er så mange flinke leger gitt! Blir ikke overraska for å si det sånn. Godt det bare er en vikar;) Han tror visst en må være anorektisk flis for å miste muskelmasse når man ikke klarer å spise.. Guess what, jeg har gått ned 1,8kg:mad: For et nek.. Begyner å lure på om det er noen som får diplom over nettet.. Venter og venter til han andre er tilbake!! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16867-noen-som-kan-hjelpe-meg-%C3%A5-se-hva-jeg-gj%C3%B8r-feil/#findComment-650395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.