Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Folkens, kjempe dilemma. Skal gå horde ettersom at jeg har funnet ut at jeg enda er alt for god i WOW. (Gjorde BRF igår, top dps mafakka). Hva rase skal jeg gå? Orc er jo best, men rent kosmetisk. Hva ser best ut på en hunter!?

For hunter er det uten tvil Orc som ser mest riktig ut i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Og så forsvant alle geek posts :p Hvem spiller WOD? Magtheridon noen?

Jeg ga opp etter første pvp-season. Jeg er en kronisk multiclasser, og det ble rett og slett litt for mye stress for meg. Og så ble guildmasteren banna fordi han hadde brukt en bot til å levle sin typ 20. level 100, og da rakna guildet også... haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah not cool. Da finner man seg en ny guild Så ikke noe HFC raiding?

Jeg datt helt ut av raiding den gangen jeg ble pappa. Ble for vanskelig å møte opp når man hadde små barn. Men nå er det kanskje en mulighet igjen, kjenner en god del folk i temmelig bra guilds. Kanskje litt for bra for meg, da... er jo bare noob nå. Er nok ikke så god lenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt helt ut av raiding den gangen jeg ble pappa. Ble for vanskelig å møte opp når man hadde små barn. Men nå er det kanskje en mulighet igjen, kjenner en god del folk i temmelig bra guilds. Kanskje litt for bra for meg, da... er jo bare noob nå. Er nok ikke så god lenger :D

Det er som muskelminne, man kommer fort tilbake der man var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir skikkelig sugen på å spille igjen, men kjenner ikke så mange som ikke er superhardcore med raiding typ 6 dager i uka. Det blir litt røft for meg :D

Finnes mange casual/semi hardcore guilder osv du kan starte i da. Det er vel ikke så mye hardcore lenger, siden alt content er vel cleara, og jeg vet ikke om det kommer noen nye raid før ny expansion. Med mindre det kommer en typ Ruby sanctum/sunwell greie imellomtia da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange casual/semi hardcore guilder osv du kan starte i da. Det er vel ikke så mye hardcore lenger, siden alt content er vel cleara, og jeg vet ikke om det kommer noen nye raid før ny expansion. Med mindre det kommer en typ Ruby sanctum/sunwell greie imellomtia da.

Er tvilsomt at blizzard kommer til å sprute noe mer content inn i WOD, blir nok ny expansion om 5-6 måneder. De startet jo på nye expansionen samtidig som de holdt på med WOD. Eneste hardcore folkene er mythic folk, archimonde var jo mega vanskelig så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...