Gå til innhold

Today's public service announcement: Fuark ≠ Fuck

Anbefalte innlegg

Jeg ser en voksende tendens til at folk bruker FUARK synonymt med fuck. Dette er fullstendig feil og det er like irriterende som når folk uttaler Jack3d som "jack trede" - det leses og uttales jacked for de som eventuelt måtte henge etter der også.

Så til noe mer konstruktivt. Her er definisjonen på FUARK, hentet fra en av internetts flere bibler; Urban Dictionary.

1. FUARK

An expression of excitment, emotion, and energy when something awesome happens, or a mad beat kicks in. Has no relation to "f***" but can be used in the same sentence with it.

Can be said as a simple "FUARK!" or an exaggerated "FUUUAAARRRK!!"

Originated by fitness enthusiast who goes by the nickname "Zyzz" or "Azyzz"

F***ing amazing tune! FUARK !" "Indeed. FUUUAARRRK!!

Så med dette håper jeg at vi får slutt på dette misbruket. Jeg hadde også satt pris på om forumets ellers så flotte moderatorer bidrar med å aktivt slette og eller redigere innlegg hvor disse feilene forekommer slik at vi kan stoppe dette før det blir en like utbredt og udødelig pest som "jack trede"-fenomenet.

Takk for oppmerksomheten og ha en fantastisk helg(endeligfredag.html).

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...