Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal spise jeg..kveldsen ble en halv skål havregrøt, ca 100 g kylling med agurk og gullerot, et halvt eple og bittelitt eggefluff :p

Skrevet

Kjapt tips til dere på PF. På lowcarb dager kan du feks kjøre dette til middag. Tar maks 10 min å lage, og smaker ok.

Stek en pk svinestrimler (ca 350g)

5 egg lages til omelett med spinat.

Bland inn en kuttet paprika og chilli.

Stek alt på plate.

Ca 100g protein, 50g fett og 10g carb. Approx 1000 kcal.

Annonse

Skrevet

3 retters, kun 1 måltid idag:p

2 bokser tuna og 250g cherrytomater

1 kyllingfilet, 1 boks champignon, 750g poteter, 3 gulerøtter

1 boks cc, 1 kesam med 40g myo-protein, 2 epler og litt havrepuffs+ 1 stran.....

Takk for maten!

Skrevet

Tid for fredagskos :) (litt eksperimentering med rester jeg hadde i skap og skuffer fra uken :thumbsup: ); vaniljeskyr, skyr naturell, bananbiter, litt kakaopulver/ og 70% sjokoladebiter, knuste macadamia- og cashewnøtter. Søtet litt ekstra med sukrin. Svosj, inn i frysen en halv times tid og vips : deilig "is" :) Bringebær og mer nøtter for å toppe herligheten:blush:

Søtsuget stillet......................for nå!:Dpost-1830-14440836461936_thumb.jpg

Skrevet

sjokolade pudding, NAM, men har desverre ikke bilde da. Men lå fire gelatinplater i bløt i noen minutter, tok de opp av vannet og smeltet de med 3-4 spiseskjeer kokende vann. Stivpisket 3 eggehviter med 3-4 spiseskjeer sukrin, og helte gelatinplatene oppi mens jeg pisket..tilsatte deretter ca 15 g kakopulver og satt i kjøleskapet..Må prøves, NAM

Skrevet
  "fat-skinny- going fit skrev:
sjokolade pudding, NAM, men har desverre ikke bilde da. Men lå fire gelatinplater i bløt i noen minutter, tok de opp av vannet og smeltet de med 3-4 spiseskjeer kokende vann. Stivpisket 3 eggehviter med 3-4 spiseskjeer sukrin, og helte gelatinplatene oppi mens jeg pisket..tilsatte deretter ca 15 g kakopulver og satt i kjøleskapet..Må prøves, NAM

Håper bilde kommer snart :D

Annonse

Skrevet

skal se om jeg får tatt neste gang, blir garantert laget igjen :D

Skrevet
  "Andrew skrev:
Har lagd min første "starter" hva synes dere? :)

[ATTACH=full]14180[/ATTACH]

Det der så utrolig fristende ut:):thumbsup: Er det fisk? (hovedingrediensen)

Skrevet
  "Kristin E skrev:
Det der så utrolig fristende ut:):thumbsup: Er det fisk? (hovedingrediensen)

Ja, er drit billig, seifilet fra firstprice :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...