Gå til innhold

Nok en lavpanneartikkel?


Tjoms

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var litt morsomt skrevet jeg. Jada, han provoserer med et par ting (feks at de som frekventerer trenigssentrene har som "einaste mål i livet å dyrke sin egen kropp") men så er jo det å provosere og sette ting på spissen et språklig virkemiddel som gjør teksten litt morsommere å lese.

Se heller dette i sammenheng med hvem som har skrevet det (middelaldrende mann som selv skriver at han buler ut på feil steder og føler seg nok litt presset til å være medlem av treningssenter) og alle kristenhenvisngene i teksten...tror ikke det er så mye misunnelse som frustrasjon over å bli bombardert med mediaskriverier om helsefare og skjønnhetspress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig gammal dvask gubbe! Ser for meg at han er en av de som "trener" når han er på senteret.. går mest å kuker rundt, og er egentlig bare misunnelig på de som faktisk trener, og ser bra ut.. mens han gjemmer seg bak narsisist-vrøvlet sitt!

Har du ikke noe positivt å si,så shut the fuck up! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...