Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage meg et nyttårsfortsette; spise sunt - holde meg unna gluten. Men jeg ønsker å ta en kickstart så jeg merker fremgang osv. Sykehusdietten har jeg hørt mye negativt om. Jeg klarer ikke lage mitt eget kosthold - spiser det jeg har lyst på der og da.

Noen som kan gi meg råd til hvordan jeg kan klare å sette meg inn i en evt "slankekur". Jeg skal ikke ned mye. Skal fra 60kg til 50kg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15698-kosthold-effektiv-kickstart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha sett på loggboken din og formen din så ville jeg anbefalt deg og IKKE gå noe mer ned i vekt.

Hvorfor vil du ned i vekt? Du har jo en kropp som enkelte drømmer om å få...

Veldig enig med Sondre. Du trenger absolutt ikke å gå ned i vekt, men heller starte på et skikkelig styrkeprogram å bygge mer muskler, og det å gå ned fra 60 til 50kg er helt absurd. Hvordan trener du i dag? Følger du et godt styrkeprogram?

Annonse

10 kilo var heftig! Synes egentlig det er litt bekymringsverdig at du sier du "ikke skal ned mye" når du vil ned fra 60 kg til 50 kg - og med din høyde.

Henger meg på det de andre sier. Du må fokusere på å bygge muskler, ikke gå ned i vekt! Du vil ikke bli stram og fit av å slanke deg ned til 50 kg - du kan banne på at dama på inspirasjonsbildet ditt ikke har gått den veien for å se sånn ut ihvertfall...

Om du går ned til 50kg er du per definisjon undervektig, og du vil ikke få den kroppen du ønsker deg. Se på det slik, har du ikke muskler under så vil ingenting komme til syne uansett. Du bør satse på styrketrening og mat, og du vil nok mye mulig se bedre ut på 60kg en 50kg som jente. Husk også at former, hofter, bryst osv vil ikke akkurat være fremtredene på din nye undervektige kropp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...