Gå til innhold

Løse og ledige treningsbukser for jenter - hva er best?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nike sine joggebukser ser veeeldig gode ut - og veldig varme ut å bruke på trening, for de jeg har sett er veldig tjukke? Har til gode å finne noen tynne, men får lete litt mere kanskje :) Pip gjerne om dere har noen nettbutikk-tips :)

Marie, lurer på om det er noe lignende jeg bestilte for et par år tilbake, men ble veldig stygg lukt i dem etterhvert som var umulig å få ut. Men kanskje ikke noe dumt alternativ til den prisen, for de var fine i tykkelsen syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt utom tema kanskje, men takler ikke å trene med buksene nede jeg. Altså, MÅ brette de opp:p Får helt fnatt av å ha tøy rundt leggene, helst skulle jeg gått med oppbretta bukser hele året. Gjør det ellers å, om jeg bruker tights eller vanlige bukser må jeg helst ha tykke sokker som går litt oppetter leggen.. For da kommer tøyet inntil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utom tema kanskje, men takler ikke å trene med buksene nede jeg. Altså, MÅ brette de opp:p Får helt fnatt av å ha tøy rundt leggene, helst skulle jeg gått med oppbretta bukser hele året. Gjør det ellers å, om jeg bruker tights eller vanlige bukser må jeg helst ha tykke sokker som går litt oppetter leggen.. For da kommer tøyet inntil:)

Samme her, så fort jeg blir litt varm må alt trekkes opp til knærne om ikke blir det klamt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...