Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis sluttet å irritere meg like mye over grammatiske feil som jeg gjorde før, men en av de tingene jeg ikke klarer å legge fra meg er folk som skriver dialekt, spesielt når de krydrer det med hundre utropstegn, store bokstaver og unødvendig bruk av z-er.

Rynker litt på nesa av diverse annet småplukk som folk som ikke kan skrive dessverre, sjelden eller for så vidt riktig, men høyt blodtrykk får jeg ei.

Det jeg derimot får høyt blodtrykk av folk som ikke kan bruke "bokstavelig talt" på riktig måte.

Annonse

Er enig med de aller fleste foran meg her, vært/hvert, var/hva osv irriterer meg grenseløst. Samme med et/ett, hvis/vist, og for ikke å snakke om særskrivningsfeil og doble konsonanter.

Men det som virkelig sliter meg ut, er mennesker som bare bruker utropstegn! Hele tiden! Selv om de stiller spørsmål! Gjerne sånne korte setninger også!

For når jeg leser utropstegn så hører jeg en skikkelig grusom ropestemme i hodet, og det er slitsomt :(

Det er forøvrig ikke bedre med de som bare skriver med STORE BOKSTAVER.

STORE BOKSTAVER ER FORBEHOLDT SERIØS ROPING PÅ LIK LINJE MED UTROPSTEGN!

Nå må jeg gå å legge meg under dyna. Slet meg helt ut dette her. :dead:

Er enig med de aller fleste foran meg her, vært/hvert, var/hva osv irriterer meg grenseløst. Samme med et/ett, hvis/vist, og for ikke å snakke om særskrivningsfeil og doble konsonanter.

Men det som virkelig sliter meg ut, er mennesker som bare bruker utropstegn! Hele tiden! Selv om de stiller spørsmål! Gjerne sånne korte setninger også!

For når jeg leser utropstegn så hører jeg en skikkelig grusom ropestemme i hodet, og det er slitsomt :(

Det er forøvrig ikke bedre med de som bare skriver med STORE BOKSTAVER.

STORE BOKSTAVER ER FORBEHOLDT SERIØS ROPING PÅ LIK LINJE MED UTROPSTEGN!

Nå må jeg gå å legge meg under dyna. Slet meg helt ut dette her. :dead:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

VAR JEG PLAGSOM NÅ?????

Annonse

En ting er å bare skrive med store bokstaver, som er plagsomt nok, men NÅR man SKRIVER med store BOKSTAVER på tilsynelatende UMOTIVERTE steder i setninger, da blir jeg tullete :p .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...