Gå til innhold

Chrome + Fitnessbloggen = baaaad


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg opplever med chrome noen ganger at linjeskift ikke registreres i editoren, men om man bruke shift+enter får man linjeskift uansett. Men selv om man ikke får linjeskift i editoren av bare enter, så registreres det i den ferdige posten og blir rett. Dette skjer dog bare ved redigering og ikke ved "ferske" poster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever med chrome noen ganger at linjeskift ikke registreres i editoren, men om man bruke shift+enter får man linjeskift uansett. Men selv om man ikke får linjeskift i editoren av bare enter, så registreres det i den ferdige posten og blir rett. Dette skjer dog bare ved redigering og ikke ved "ferske" poster

Heh, min erfaring er omvendt. Skjer med ferske poster (bare opplevd i loggbok, men det er der jeg mekker mest rundt med format også) men kan fikses med edit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er problemer i teksteditoren, som utvikles uavhengig av forumprogramvaren som dessverre har blitt utviklet for lite det siste året. Hvis vi får til en skikkelig beskrivelse av feilen og evt hvordan den gjenskapes skal jeg ta det videre og se om noen andre har klart å lage en fiks.

Det finnes en fiks som ordner noen få ting. Om den fikser noen problemer folk har skal jeg legge den inn. TinyMCE Fix | XenForo Community

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...