Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med å sette opp PSMF-dietten?


Theea

Anbefalte innlegg

Jeg har et barn på 8mnd, og har ikke kunne trene så mye pga en bekkenløsning som hang igjen etter fødsel. Da jeg endelig begynte å trene igjen fikk jeg meg en ny smell i bekkenet. Så det eneste jeg har kunnet gjøre er å gå lange turer. Vekten stagnerer, og føler jeg må gjør noe mer for å få resultater. Jeg har lest at PSMF-dietten funger for mange for å få ned fettprosenten.

Er det noen som vil hjelpe meg litt på vei med dietten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har du lest denne her?

PSMF - Den sunneste ekstremdietten - Fitnessbloggen

Det er en av de mest populære artiklene på Fitnessbloggen, og det står i detalj hvordan du kan legge opp dietten. Du vil ha mye større nytte og utbytte av å sette den opp selv.

Vi har også en svær PSMF-tråd her: PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste) | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vekten jeg er så opptatt av, det er fettprosenten. Jeg har pleid å trene mye før, så da var det muskler, nå er det fett. Jeg må komme meg på trening igjen, men det er lettere sagt enn gjort:rolleyes: Så tenkte jeg kunne kickstarte litt med en diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... Du er 11 cm høyere enn meg og JEG skal ned på ca 60 kg :eek: Kanskje du bare trenger å stramme litt opp? Er styrketrening også ille for bekkenet ditt?

Det er nettopp det som er problemet, når jeg trener styrke så kan jeg ta turen til kiropraktor etterpå.. men skal på trening igjen til uka og se hvordan det går.. utrolig kjedelige greier :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det som er problemet, når jeg trener styrke så kan jeg ta turen til kiropraktor etterpå.. men skal på trening igjen til uka og se hvordan det går.. utrolig kjedelige greier :(

Da vill jeg anbefale deg å ta kontakt med en dyktig pt slik at du kan få hjelp til å komme i gang uten å ende med skader igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pt i familien, så har fått litt tips og råd.. men jeg får jo ikke lov til noe ;) men begynner litt forsiktig med lette vekter. Tragisk å ikke ha kunne trent på så lenge. Blir litt despo av det:confused:

ok jeg mente mer en som var med deg på trening, og viste deg hva du kan gjøre. Ikke en som sier du ikke får gjøre noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det høres litt rart ut at jeg vil prøve PSMF, men jeg vil helst ned i fettprosent. Jeg vet at jeg mangler muskelmasse, og at det er trening som må til, men jeg føler meg ikke noe bra som jeg ser ut nå. Trives best på 57kg og veltrent :) Jeg er vel bare en smule frustrert fra livet og ned(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Theea skrev:
Skjønner at det høres litt rart ut at jeg vil prøve PSMF, men jeg vil helst ned i fettprosent. Jeg vet at jeg mangler muskelmasse, og at det er trening som må til, men jeg føler meg ikke noe bra som jeg ser ut nå. Trives best på 57kg og veltrent :) Jeg er vel bare en smule frustrert fra livet og ned(n)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) skal se på den(y) Jeg er 172, og veier 60 kg.. men føler meg som en deig, så må gjøre noe ;)

Hmm. Jeg er 172 og veier 68 kg, riktignok med en god del muskelmasse. Men som det allerede har blitt sagt, så er det nok ikke vekten din som skal så mye ned i utgangspunktet. Og på PSMF så er det vel essensielt å trene moderat-tung styrke for å beholde den muskelmassen man har imens man går ned.. ta det rolig og øke på høres absolutt ut som den beste løsningen..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...