Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tisser på do.

Eller i veikanten på vei til fotballkamp.

Bak buss-skuret i fylla. I sjøen i syden. På 30 kv.cm i et fly. I et bekken på sykehus.

Jeg står når det passer, sitter når det er påkrevet.

Whatever.

:)

Står når det er skittent/har dårlig tid/urinal. Sitter når jeg er hjemme/ rene steder osv. Blir som regel alltid mer sprut over og utenfor doen når man står, og er ingen stor fan av å vaske do/ lukten av tørka urin.

Annonse

Her hjemme står gubben, mens guttungen på 4 sitter. Gjett hvem som søler mest? Gjett hvem mor irriterer seg mest over når badegulvet blir vasket??

(så litt for sent kansje at det var gutta som skulle svare her, men shit heller :p )

Sitte å tisse er automatisk minus 20 mannepoeng! Fra et seriøststandpunkt så får man tømt blæra ordentlig om man står å tisser, dermed vil man ha mindre sannsynlighet for problemer med blæra om man står å tisser!

Vær mann spis kjøtt, stå å tiss og drikk øl!

Fra et seriøststandpunkt så får man tømt blæra ordentlig om man står å tisser, dermed vil man ha mindre sannsynlighet for problemer med blæra om man står å tisser!

Spørs kva definisjonen din på "ordentlig" er. Den blir meir tømt at å sitje. Det er dermed ikkje sagt at det nødvendigvis hindrar enkelte sjukdommar, sjølv om det for enkelte vil ha ein helsemessig fordel.

Spørs kva definisjonen din på "ordentlig" er. Den blir meir tømt at å sitje. Det er dermed ikkje sagt at det nødvendigvis hindrar enkelte sjukdommar, sjølv om det for enkelte vil ha ein helsemessig fordel.

Hvis du leser litt opp i tråden så lenker jeg direkte til forskning som viser at friske mennesker tømmer blære like godt uansett om de står eller sitter.

Hvilken helsemessig fordel? :)

Hvis du leser litt opp i tråden så lenker jeg direkte til forskning som viser at friske mennesker tømmer blære like godt uansett om de står eller sitter.

Står ingenting om teknikk der.

Hvilken helsemessig fordel? :)

Veit ikkje.

Annonse

Gjest Ukjent666

Må bare spørre dere som faktisk sitter?!?!?!..

Hvorfor i alle dager? Var det sånn dere ble opplært? Eller var det ting som at foreldre misforsto deres kjønn eller noe sånt?:)

Trodde det var naturlig at menn sto, kvinner sitter.. Og så kommer denne tråden og DAFUQ?-_-

Må bare spørre dere som faktisk sitter?!?!?!..

Hvorfor i alle dager? Var det sånn dere ble opplært? Eller var det ting som at foreldre misforsto deres kjønn eller noe sånt?:)

Trodde det var naturlig at menn sto, kvinner sitter.. Og så kommer denne tråden og DAFUQ?-_-

Skulle gjerne tatt diskusjonen her inne, men etter alt å dømme er det like fruktbart som å diskutere promp med ein tiåring.

Gjest Ukjent666
Skulle gjerne tatt diskusjonen her inne, men etter alt å dømme er det like fruktbart som å diskutere promp med ein tiåring.

Er jo ikke en diskusjon?:) Er jo mer sånn: hvorfor i alle dager sitter dere? Var det en studie som 10åringer dere fikk vite om og derfor satt dere? Eller har det alltid vært sånn?

Er første gang jeg noen gang har hørt om at gutter/menn sitter.. Thats why wondering:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...