Gå til innhold

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat racket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skrevet
  "Konstantinovs skrev:
Start med manualene i nøytral posisjon (håndflatene inn mot lårene) og supiner/vri håndleddet på vei opp slik at håndflatene peker mot brystet i topposisjon.

Takk, det var jo virkelig ikke rocket science :oops:

Skrevet

Hva er greia med folk som skal hvile stanga i knebøy racken mellom markløft set? Skjønner virkelig ikke, stjerne tattovering passet denne fyren greit bra! Skulle til å si fra, som er ganske pain, siden enkelte mennesker ikke skjønner at man kan jo løfte stanga fra bakken. Men heldigvis så var han akkurat ferdig.

Skrevet
  "StiligeCecilie skrev:
You lucky bastard...

Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene :p

Når jeg går inn døra og ser alle kjente og kjekke folk, så tenker jeg bare at dette blir en knalltrening! :D

Skrevet
  "Sjokobjarkøy skrev:
Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene :p

True dat. Men faen så digg det er å bruke et halvt minutt til senteret. Det hjelper iallefall veldig på motivasjonen at det ikke er noe stress å komme seg dit. Også fikk jeg en god pris også. ^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...