Gå til innhold

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat racket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Supi... what? Syns det i speilet?

Start med manualene i nøytral posisjon (håndflatene inn mot lårene) og supiner/vri håndleddet på vei opp slik at håndflatene peker mot brystet i topposisjon.

Annonse

Hva er greia med folk som skal hvile stanga i knebøy racken mellom markløft set? Skjønner virkelig ikke, stjerne tattovering passet denne fyren greit bra! Skulle til å si fra, som er ganske pain, siden enkelte mennesker ikke skjønner at man kan jo løfte stanga fra bakken. Men heldigvis så var han akkurat ferdig.

You lucky bastard...

Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene :p

Når jeg går inn døra og ser alle kjente og kjekke folk, så tenker jeg bare at dette blir en knalltrening! :D

Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene :p

True dat. Men faen så digg det er å bruke et halvt minutt til senteret. Det hjelper iallefall veldig på motivasjonen at det ikke er noe stress å komme seg dit. Også fikk jeg en god pris også. ^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...