Ukjent123 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Strangle that bitch!" tror jeg den kalles xxxxx, Puissance, BirgitteDJ og 1 annen 4 Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 RETARDS, man ser jo at han kjører til failure med hantelroing.... Siter
Ukjent123 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Eller så er han så gammel at han får ett anfall ... Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Mikkel lian skrev: Eller så er han så gammel at han får ett anfall ... NEIN. Jeg har briller, stol på meg. Siter
Ukjent123 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Sondre Aalbotsjord skrev: NEIN. Jeg har briller, stol på meg. Svaret ditt er ugyldig, har briller selv! Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Mikkel lian skrev: Svaret ditt er ugyldig, har briller selv! Pappa? Siter
Ukjent123 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Sondre Aalbotsjord skrev: Pappa? Sønn? Har du ikke lagt deg enda? HUSARREST! elise89 og Sondre Aalbotsjord 2 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Kim Andre Johansen skrev: AHAHAHAHAHAHA hva faen er det der?;o T-bar humps Btw, bro tip: Det er fetere å curle med manualer slik at du kan supinere på vei opp. srs. Med stang kan du bare få fleksjon. kimz og MartinK 2 Siter
MartinK Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Konstantinovs skrev: T-bar humps Btw, bro tip: Det er fetere å curle med manualer slik at du kan supinere på vei opp. srs. Med stang kan du bare få fleksjon. Supi... what? Syns det i speilet? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "MartinK skrev: Supi... what? Syns det i speilet? Start med manualene i nøytral posisjon (håndflatene inn mot lårene) og supiner/vri håndleddet på vei opp slik at håndflatene peker mot brystet i topposisjon. MartinK 1 Siter
MartinK Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Konstantinovs skrev: Start med manualene i nøytral posisjon (håndflatene inn mot lårene) og supiner/vri håndleddet på vei opp slik at håndflatene peker mot brystet i topposisjon. Takk, det var jo virkelig ikke rocket science Siter
Lloyd Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 "Mikkel lian skrev: Bedre enn dette? Fastreps; It's legit. Siter
Pewpew Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Hva er greia med folk som skal hvile stanga i knebøy racken mellom markløft set? Skjønner virkelig ikke, stjerne tattovering passet denne fyren greit bra! Skulle til å si fra, som er ganske pain, siden enkelte mennesker ikke skjønner at man kan jo løfte stanga fra bakken. Men heldigvis så var han akkurat ferdig. Siter
Velvet Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg curlet i squatracken i stad siden jeg leste denne tråden:giggle: ...men jeg var alene på hele senteret Siter
StiligeCecilie Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 "Velvet skrev: ...men jeg var alene på hele senteret You lucky bastard... Siter
xxxxx Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 "StiligeCecilie skrev: You lucky bastard... Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene Når jeg går inn døra og ser alle kjente og kjekke folk, så tenker jeg bare at dette blir en knalltrening! Admira og Tombrunost 2 Siter
StiligeCecilie Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 "Sjokobjarkøy skrev: Synes synd på dere som trener på et senter som er så drit at det er høytid når man er alene i lokalene True dat. Men faen så digg det er å bruke et halvt minutt til senteret. Det hjelper iallefall veldig på motivasjonen at det ikke er noe stress å komme seg dit. Også fikk jeg en god pris også. ^^ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.