Gå til innhold

Post beina dine! :)


BROrilla

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

...og det er helt greit at jentene viser bilder av ræva si med en sytråd langt opp i høna? Boxer er da tross alt et klesplagg og overgangen mellom lår og mage gir grei oversikt om kroppen er heltrent.

Det gjelder jenter også, du tar ikke bilde av "beina" for så å ha med en anelse øvre lår og resten skritt.

Ferdig diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det vel ikke bilder generelt inne på forumet det var snakk om heller var det det? Det var jo snakk om i denne tråden her, som handler om bein. Ingen string/rumpe bilder i denne tråden så vidt jeg har sett i hvertfall ;)

Jeg som startet denne tråden så ikke kom å fortell mg hva som skal være her ;)

Når de tillater opp under bilder av jenter generelt her, så burde denne tråden ikke være noen unntak :p Men hovedsaklig bein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som startet denne tråden så ikke kom å fortell mg hva som skal være her ;)

Når de tillater opp under bilder av jenter generelt her, så burde denne tråden ikke være noen unntak :p Men hovedsaklig bein ;)

Du har vel ikke noe spesielt eierskap til tråden selvom det er du som starten den.

Hvis en jente hadde postet bilder hvor man kunne sett utskisse til vaginaen gjennom boxeren så hadde vel ikke saken vært så annerledes. Nå syns jeg ikke Alex sitt bilde var så ille, selvom det er litt rart å poste skritt/mage i en bein tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...