Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emh nei. Swag er en forkortelse av det engelske ordet "swagger" som stammer fra rundt 1500 tallet, som brukes for å beskrive folk som er selvsikre på grensen til det å være arrogant. ( Swag kan bety en hel masse annet også )

Takk : )

Annonse

Man har ulike meninger om hva som er retard ;) For noen, som deg, er det kids med streetstyle, for andre er det andre ting ;)

Hehe, jeg mener naturligvis ikke retarderte i betydningen handicap. På samme måte som at hvis jeg kaller en kamerat homo, så betyr ikke det at han putter tissen sin i mannlige sjokostjerner og drikker herrekesam.

Hehe, jeg mener naturligvis ikke retarderte i betydningen handicap. På samme måte som at hvis jeg kaller en kamerat homo, så betyr ikke det at han putter tissen sin i mannlige sjokostjerner og drikker herrekesam.

DET skjønte jeg :) Mente at man har ulike meninger om det er kult å ha streetstyle. :) Du mener at det er retarda (?), andre tenker enten relativt på det (som meg), eller at det er kult (de som har det selv og noen andre :))

DET skjønte jeg :) Mente at man har ulike meninger om det er kult å ha streetstyle. :) Du mener at det er retarda (?), andre tenker enten relativt på det (som meg), eller at det er kult (de som har det selv og noen andre :))

Så er du 17 år (?) og jeg 29, hvilket nok henger sammen med våre meninger om capsbruk :D

Capsbruk kan være greit det, så lenge det ikke er en slik bredbremmet, flat sak og den sitter riktig vei.

Så er du 17 år (?) og jeg 29, hvilket nok henger sammen med våre meninger om capsbruk :D

Capsbruk kan være greit det, så lenge det ikke er en slik bredbremmet, flat sak og den sitter riktig vei.

Hahha ;D Joda, sånn som golfspillere? a3019_frontpage.jpg

Henrik Bjørnstad er kjekk btw.

images?q=tbn:ANd9GcTMYTXp23awXXwb0skPwjfaBx2NAVGCzZHZwG7uCvmD6IS6AXxu2A

Alt kommer an på hvem som bruker den! :D Er endel som kler flatbrem ;) Sjøl synes jeg egentlig caps er teit uansett, med noen unntak, som disse to :)

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...