Gå til innhold

Fleskemoderasjon ala Camilla?


jallajalla

Anbefalte innlegg

Jeg spiser tre måltider om dagen iløpet av en 8-9 timers periode så det går vel inn under PF-prinsippet. Er null stress å "faste" den resterende perioden. Mestparten av tida sover jeg jo uansett. Jeg tenker aldri over at jeg går rundt å faster i den forstand.

kl 11.30 Lunsj

kl 17.00 Middag 1

-trening-

kl 20.00 Middag 2

Mye morsommere å spise to middager om dagen enn å kaste bort kalorier på frokost og mellommåltider. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser tre måltider om dagen iløpet av en 8-9 timers periode så det går vel inn under PF-prinsippet. Er null stress å "faste" den resterende perioden. Mestparten av tida sover jeg jo uansett. Jeg tenker aldri over at jeg går rundt å faster i den forstand.

kl 11.30 Lunsj

kl 17.00 Middag 1

-trening-

kl 20.00 Middag 2

Mye morsommere å spise to middager om dagen enn å kaste bort kalorier på frokost og mellommåltider. :D

True that :D

Kanskje jeg skal forsøke å droppe M1, og heller slenge meg på 3 litt større måltider, da :)

Me får sjå, er jeg sulten blir jeg både slem, umotivert og sur :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du: du vet at brokkoli vokser i "bunt" sant, ikke i poser? :p

*I-land*

Dette vet du kun fordi du går på landbruksskole! :p

PF er nok en tilvenningssak, så du må kanskje regne med litt "ubehag" i begynnelsen. Om måltidene ikke metter godt nok får du fylle på med grønnsaker som brokkoli, spinat (den kommer ihvertfall fra pose!!), salat osv. Blir spennende med formbilder - jeg liker at du går høyt ut og forplikter deg! Da må du også levere. :thumbsup:

Hett tips til Buenos Aires: El Establo, Paraguay nr. 489. Der kan du prøve deg på å spise hele oksen om du vil. Aldri smakt bedre biff i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet du kun fordi du går på landbruksskole! :p

PF er nok en tilvenningssak, så du må kanskje regne med litt "ubehag" i begynnelsen. Om måltidene ikke metter godt nok får du fylle på med grønnsaker som brokkoli, spinat (den kommer ihvertfall fra pose!!), salat osv. Blir spennende med formbilder - jeg liker at du går høyt ut og forplikter deg! Da må du også levere. :thumbsup:

Hett tips til Buenos Aires: El Establo, Paraguay nr. 489. Der kan du prøve deg på å spise hele oksen om du vil. Aldri smakt bedre biff i mitt liv.

HAHAHA, vokser spinat i pose? Hvor får man plukket disse? På samme sted som hamburgere vokser, kanskje?

mihihihi, neidaaa :D

Ja, jeg er ikke så god til å takle ubehag, i allefall ikke over lengre perioder! :p Får se hvordan det går, bare jeg ligger ca på kcal har det jo i utgangspunktet ikke så mye å si ;)

Er ikke annet å gjøre. Regner med at dee gir meg beskjed dersom jeg ikke leverer! :D

Skal skrives ned, regner med at det kommer til å bli en deeel biff-spising i argentina. :blush:

"Heldigvis" drar jeg også sammen med min treningsnarkomane/overdetsomersunt-sunne søster, så det blir vel både trening og det ene med det andre i løpet av ferien også, bah! :p

Turen sin det, tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hardcore vet du! ;D

For å bevise at jeg trenger støttekontakt:

I dag tidlig, i det jeg gikk på bussen, fant jeg til min forskrekkelse ut at jeg hadde lagt igjen lommeboken hjemme. Jeg tryglet og ba, og fikk heldigvis sitte på gratis.

Nå har jeg sittet her en times tid og diskutert med kollegaene mine om jeg kunne snike på trikken på (iom at jeg har frikort står jeg i et register så vi fant ut at det gikk fint), da jeg plutselig kom på at jeg hadde det beste eplet noen gang i sekken. I det jeg tar hånden nedi for å finne det frem, ser jeg til min store glede at lommeboken var med alikevel!

Noe ydmyket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt om støttekontakt, men ingen tør ta ansvar for meg.

Jeg spiser bcaa slik hver gang nå (minus spyinga) - smaker høgg, men jeg overlever.

Jeg og! Jeg synes det er eklere å blande ut i vann, da klenger det seg i fast inni munnen jo! Nå er det rett inn og pøs på med vann og ferdig. Men en fordel å øve litt på det, så en slipper å få alt ut igjen i sjokk av hvor grusomt det faktisk smaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Inger Marie, det er i hvert fall den eneste måten JEG klarer å gå ned i vekt på. Alt annet ender i "nå-har-jeg-vært-flink-i-to-uker-og-kan-spise-alt-jeg-kommer-over"-tanker, noe som egentlig er veeldig kjipt ettersom to uker psmf gir kongeresultater.. Men det hjelper jo ikke når jeg aldri klarer å holde den vekten:p tror du har rimelig grei kontroll over hva som er gunstig mat å spise, så eneste du trenger å tenke over er vel å ligge på færre kcal. 1500-ish i gjennomsnitt per uke er sikkert passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...