Gå til innhold

Online kost/treningsveileder


HelgeW

Anbefalte innlegg

Hvem? ;):)

Om han ikke har kapasitet vil jo ikke si han tar inn folk med spesielle mål, heller bare at han er populær og passer på å ha kvalitet i arbiedet sitt til de han er coach for. Og jeg vil mene det er positivt enn de som bare kjører på for å få flest mulig kunder = samlebåndeffekt o_O

Hehe sikkert! Fant meg ikke interessant nok tenker jeg!!! Men skjønner han -sikkert stor pågang.

Har hatt Martin Norum - dyktig kar, hjulpet meg mye med teknikk! Liker hans måte å være på, han måte å pushe på og kunnskapene hans er gode. Kan jo sjekke hjemmesiden han du!! www.martinnorum.no tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe sikkert! Fant meg ikke interessant nok tenker jeg!!! Men skjønner han -sikkert stor pågang.

Har hatt Martin Norum - dyktig kar, hjulpet meg mye med teknikk! Liker hans måte å være på, han måte å pushe på og kunnskapene hans er gode. Kan jo sjekke hjemmesiden han du!! www.martinnorum.no tror jeg

Tipper det nok bare er at han har stor pågang, han er jo veeeldig populær! Skulle gjerne hatt han selv! Skal sjekke ut siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått hjelp av Børge og må si at han ikker bare er én coach med tanke på trening og kosthold, men også en ufattelig god menneskekjenner og motivator. Det er vel det som skiller standard PT-er fra coacher.

Betaler du en dyr pris blir du automatisk engasjert og ubevisst forpliktet til å følge opp med alle tips og råd du får. Alle kan trene i et par uker, måneder (som f. eks før sommerferien) med et trenings- og kostholdsprogram, men dersom du skal finne en livsstil du trives med, må du finne ut hvorfor det er viktig for deg, og hvordan dette kan øke livskvaliteten din. Veien til én bedre kropp er en kontinuerlig reise, ikke et mål X-antall måneder/år frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange flinke der ute og prisene kan variere ekstremt mye.

Selv så driver jeg en liten gym og jobber med online coaching, som innebærer oppsett av treningsprogram og kosthold og det er et veldig interessant arbeid som setter mange krav til meg. Man må "lese" hvilken type person man har med å gjøre gjennom kundeskjemaet, finne ut hvordan man skal tilnærme seg denne personen for å finne den beste veien (meget detaljeorientert / bryr seg lite om detaljer, stresset / rolig, en som tåler mye trening / en som må ha lite volum og en lang liste til) for å nå målene.

Man må også kikke over hva personen har gjort, hva som ikke har fungert, hvor mye skal man forandre på kostholdet til denne personen uten at det blir overvelmende og man detter av, hvordan legge opp treningsfasene slik at de bygger på hverandre og hvordan justere underveis om dette er nødvendig.

Dette er noe av tingene man må passe på, og man lærer noe nytt av hver kunde man "trener over nettet".

Jeg har lagt meg ganske lavt i pris i forhold til andre 1999 (12 uker uten coaching for treningprogram) og 2999 (for 12 ukers full coaching og treningsprogram) og kjører nå i tilegg en 20% rabatt kampanje frem til jul.

Jeg vil tro at grunnen til at de mer populære skrur opp prisene så ekstremt er at de:

1: vil jo selvfølgelig tjene mer penger som alle andre

2: Vil ha de mest motiverte menneskene å jobbe med, da disse også er de enkleste og mest givende å skulle coache.

Når man har tatt valget å, la oss si bruke 7000,- kr på et coaching opplegg, da er det mindre sjanser for at man ender opp med ansiktet ned i en potetgullpose på slutten av dagen. Dette er jo også litt av grunnen til at man gjerne lykkes så godt med et slikt opplegg, nettopp fordi motivasjonen er så høy.

Kobler man så en høy motivasjonsfaktor med et tilrettelagt opplegg for deg og dine mål, ja da kan det skje store ting på kort tid!

Om dere har noen spørsmål så bare fyr i vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Til Espen Nordhagen Du sier 1999 for 12ukers treningsprog? Hva med kosthold osv?:) Dette er jo nesten mer viktig en selve treningen!:) Er dette med i pakken? Sammenligner deg da med Børge Fagli 8-9k for 12ukers "transformation" (trening+kost):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...
Men hva med f.eks gympartner, noen som har prøvd de? Er jo ganske billige og lover resultater (som alle andre :p)

Spør som Janeee; Erfaringer med gympartner? Leser litt varierte erfaringer med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Børge Fagerli kan anbefales på det STERKESTE. Noen syntes det er dyrt, men kan ikke helt si meg enig når man ser hva man får igjen for det

FastForm er også utrolig bra som Ulrik nevner !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sterkt anbefale Børge Fagerli. Bedre coach og motivator tror jeg du skal lete lenge etter! Jeg har kjørt en måned med Børge og fått bedre resultater enn jeg noensinne har hatt på de fire årene jeg har trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som svarer nå, har dere møtt dem personlig, eller er det kun via nett?

Jeg har hatt en hybrid:

Formsekk hos Sigg1FastForm hver månede og brukte noen timer i starten for å gå gjennom riktig teknikk... resten gjort på mail; Programoppdateringer, alt jeg lurer på om kost/trening osv... Dette funka veldig bra for meg fordi jeg har drivkraften til å gjennomføre treninger selv, men mangler/manlga kompetansen til å sette opp et bra nok opplegg + det å ha fast formsjekk og oppfølging gir det større press for å faktisk gjennomføre, også på tunge dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Gympartner for 3-4 år siden. Det var bra ifht kostnaden (som var meget lav). Jeg fikk treningsprogram og kostholdplan, gikk ned de 3 kiloene jeg ville ned, og de var flinke å svare på e-post. Jeg sluttet etter 1 år fordi jeg egentlig ikke hadde noe spes målsetning og i og for seg klarte meg selv med de midlene jeg hadde og de tipsene jeg hadde fått av Gympartner. Hadde jeg hatt mange kilo som skulle av eller andre ting jeg ønsket jevnlig oppfølging på, ville jeg fortsatt, men pr i dag får jeg heller hjelp på studio av folk som har trent lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sterkt anbefale Børge Fagerli. Bedre coach og motivator tror jeg du skal lete lenge etter! Jeg har kjørt en måned med Børge og fått bedre resultater enn jeg noensinne har hatt på de fire årene jeg har trent.

Børge har vel fullt og tar ikke imot nye klienter før i August.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...