Gå til innhold

Online kost/treningsveileder


HelgeW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På toppen:

Børge Fagerli - ekstremt ekstremt ekstremt dyrt, men man får de resultatene man vil bare man hører på hva han sier og faktisk GJØR SOM HAN SIER.

Isabella Martinsen: Joda, hun er dyktig nok i seg selv. Mangler kanskje bittelitt på motivatørfaktoren, men man får fremdeles resultater om man gjør som hun sier.

Silje Mariela: Ganske dyktig. Kanskje bittelitt vel mye kroppsfiksert, men man får det man trenger og hun snakker fra levra slik ting er.

Det med online coacher er at man er helt pokka nødt til å stole på at det de sier er rett for deg. Og man må gjøre slik dem sier. Det er ingen som våker over deg eller pusher deg på trening, så man må gjøre jobben selv. Det er også veldig viktig å være ærlig både med seg selv og være ærlig i rapportene man leverer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger jeg spent med, vurderer også en liten investering. Treningsmessig føler jeg vel at det går greit nok, men burde virkelig få bedre input kostholdsmessig. Og en liten puff i ræva.

Hva er sånn omtrentlig pris, eller varierer det veldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger jeg spent med, vurderer også en liten investering. Treningsmessig føler jeg vel at det går greit nok, men burde virkelig få bedre input kostholdsmessig. Og en liten puff i ræva.

Hva er sånn omtrentlig pris, eller varierer det veldig?

Om du vurderer en liten investering i dette så har Alexander i MyRevolution tilbud på kost og treningsveiledning nå. Ikke prøvd han selv, men tilbud er nå tilbud og du kommer ikke særlig lavere i pris enn det han kjører nå.

Personlig Trener for Personlig trening. Det finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabella Martinsen: Joda, hun er dyktig nok i seg selv. Mangler kanskje bittelitt på motivatørfaktoren, men man får fremdeles resultater om man gjør som hun sier.

Det trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Skulle jeg hå benyttet meg av PT, ville jeg gjort det for å få treningsveiledning, ikke w

self help-veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Skulle jeg hå benyttet meg av PT, ville jeg gjort det for å få treningsveiledning, ikke w

self help-veiledning.

åhh, man må bare digge den ignoransen som ligger i svaret. Folk betaler coach for å få hjelp, oppmuntring og back up i harde tider. Ikke bare for hjelp til selvhjelp. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vurderer en liten investering i dette så har Alexander i MyRevolution tilbud på kost og treningsveiledning nå. Ikke prøvd han selv, men tilbud er nå tilbud og du kommer ikke særlig lavere i pris enn det han kjører nå.

Personlig Trener for Personlig trening. Det finner du her

Tusen hjertelig takk for svar, Velvet! Det er så mange å velge i, det er ikke lett. Det som jeg (kanskje urettferdig) ikke er helt komfortabel med, er den sterke linken mellom "pulver&coach" her.

På mer generelt grunnlag: 4 uker eller 3 måneder? Er 4 uker nok til å få kosten på track?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for svar, Velvet! Det er så mange å velge i, det er ikke lett. Det som jeg (kanskje urettferdig) ikke er helt komfortabel med, er den sterke linken mellom "pulver&coach" her.

På mer generelt grunnlag: 4 uker eller 3 måneder? Er 4 uker nok til å få kosten på track?

pulver&coach ? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh, man må bare digge den ignoransen som ligger i svaret. Folk betaler coach for å få hjelp, oppmuntring og back up i harde tider. Ikke bare for hjelp til selvhjelp. Herregud.

det du snakker om er mental coaching. er er det folk er ute etter, eller ønsker de effektive treningsprogram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du snakker om er mental coaching. er er det folk er ute etter, eller ønsker de effektive treningsprogram?

Skal jeg velge coach, vil jeg ha en som setter opp det mest effektive programmet og kost som er tilpasset MEG og føle at personen engasjerer seg i MEG, og ikke føle meg som kunde på løpebånd. Den følelsen sitter jeg nå igjen med å prøve en personlig trener på Elixia, han satte opp et veldig bra program som jeg har fått resultater med, men engasjemanget manglet og jeg betaler også for det, ellers kunne jeg bare betalt et engangsbeløp for programmet og klart meg selv (som jeg forøvrig gjorde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Synes for øvrig de fleste kost/trenings veileder overpriser seg til de grader. De fleste har jo "samlebånd" og bryr seg lite om å høre hva/hvordan dine dager egentlig er aktivitetsmessig/jobb osv.... Fastform, Børge osv osv... Her tar de jo mellom 5000-10000kr... For 1-3mnd.. Med trening/kosthold.... Synes egentlig det er SPRØTT at man tar så mye for det, men men.... Og når man har "samlebånd" som f.eks Erik Sandvik sine "big guns" og "deffe" prosjekter, hvor man får "generelle" trening og kostholdsprogrammer beregnet for 70-80kg 80-90kg og 90-100kg.. Så blir det for generelt etter min smak... Og lite tilpasset den som faktisk betaler for det!

Hvis noen her inne vet om skikkelig kosthold eller treningsplaner som faktisk er rimelig og en trener som faktisk bryr seg om deg som kunde.. Så si gjerne ifra...

PS: Ja jeg skjønner et folk som Børge Fagerli tar mer for sine tjenester osv... 8900kr for 12uker(3mnd).... Men synes fortsatt det er dyrt... Er vel få "Normale" folk som egentlig har råd til dette... Med mindre man er en rik arving/sparer som fy til dette.. Jaja, får vente til studietiden er over og man faktisk har inntekt som fungerer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for øvrig de fleste kost/trenings veileder overpriser seg til de grader. De fleste har jo "samlebånd" og bryr seg lite om å høre hva/hvordan dine dager egentlig er aktivitetsmessig/jobb osv.... Fastform, Børge osv osv... Her tar de jo mellom 5000-10000kr... For 1-3mnd.. Med trening/kosthold.... Synes egentlig det er SPRØTT at man tar så mye for det, men men.... Og når man har "samlebånd" som f.eks Erik Sandvik sine "big guns" og "deffe" prosjekter, hvor man får "generelle" trening og kostholdsprogrammer beregnet for 70-80kg 80-90kg og 90-100kg.. Så blir det for generelt etter min smak... Og lite tilpasset den som faktisk betaler for det!

Hvis noen her inne vet om skikkelig kosthold eller treningsplaner som faktisk er rimelig og en trener som faktisk bryr seg om deg som kunde.. Så si gjerne ifra...

PS: Ja jeg skjønner et folk som Børge Fagerli tar mer for sine tjenester osv... 8900kr for 12uker(3mnd).... Men synes fortsatt det er dyrt... Er vel få "Normale" folk som egentlig har råd til dette... Med mindre man er en rik arving/sparer som fy til dette.. Jaja, får vente til studietiden er over og man faktisk har inntekt som fungerer:p

Nå vet jeg ikke du har noen erfaring med disse førnevnte, men Børge Fagerli og Isabella Martinsen kjører ikke "samlebånd" og bruker ett program og en tilnærming på alle sine kunder.For det første må du oppgi en del opplysninger om deg selv, f.eks jobb, aktivitet, treningserfaring, matallergier, helsetilstand, formsjekk, hva du liker og hva du ikke liker, hvordan du trener nå og hva du ønsker å oppnå. At det står knebøy og 250 gram kylling på mange kundeplaner er dog ikke rart siden det omfavner 99% av oss. Dessuten måles det framgang fra uke til uke og gjøres justeringer fra planen ut fra dette. Du får det til å høres ut som Børge Fagerli tar drøssevis med tusenlapper for å sende ut ett standardisert RYP-program og en plan med 300 gram hvit fisk og 2 ss artic oil.

Med Børge får du ikke "BARE" ett treningsprogram og en matplan, han greier å endre noe som stopper deg mentalt og sitter på ett hav av kunnskap jeg personlig ville betalt en del for for å få innsikt i. Heldigvis har vi jo internett og der kan man jo lese og lære om en del av det han kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for øvrig de fleste kost/trenings veileder overpriser seg til de grader. De fleste har jo "samlebånd" og bryr seg lite om å høre hva/hvordan dine dager egentlig er aktivitetsmessig/jobb osv.... Fastform, Børge osv osv... Her tar de jo mellom 5000-10000kr... For 1-3mnd.. Med trening/kosthold.... Synes egentlig det er SPRØTT at man tar så mye for det, men men.... Og når man har "samlebånd" som f.eks Erik Sandvik sine "big guns" og "deffe" prosjekter, hvor man får "generelle" trening og kostholdsprogrammer beregnet for 70-80kg 80-90kg og 90-100kg.. Så blir det for generelt etter min smak... Og lite tilpasset den som faktisk betaler for det!

Hvis noen her inne vet om skikkelig kosthold eller treningsplaner som faktisk er rimelig og en trener som faktisk bryr seg om deg som kunde.. Så si gjerne ifra...

PS: Ja jeg skjønner et folk som Børge Fagerli tar mer for sine tjenester osv... 8900kr for 12uker(3mnd).... Men synes fortsatt det er dyrt... Er vel få "Normale" folk som egentlig har råd til dette... Med mindre man er en rik arving/sparer som fy til dette.. Jaja, får vente til studietiden er over og man faktisk har inntekt som fungerer:p

Tja jeg sendt en forespørsel til Børge ifjor og fikk til svar at han ikke hadde kapasitet. Han nok tok bare inn for spesielle formål antar jeg!!! Men er igrunnen glad for det, for da fikk jeg tak i en annen og han er jeg super fornøyd med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg sendt en forespørsel til Børge ifjor og fikk til svar at han ikke hadde kapasitet. Han nok tok bare inn for spesielle formål antar jeg!!! Men er igrunnen glad for det, for da fikk jeg tak i en annen og han er jeg super fornøyd med!! :)

Hvem? ;):)

Om han ikke har kapasitet vil jo ikke si han tar inn folk med spesielle mål, heller bare at han er populær og passer på å ha kvalitet i arbiedet sitt til de han er coach for. Og jeg vil mene det er positivt enn de som bare kjører på for å få flest mulig kunder = samlebåndeffekt o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...