Gå til innhold

Online kost/treningsveileder


HelgeW

Anbefalte innlegg

Synes for øvrig de fleste kost/trenings veileder overpriser seg til de grader. De fleste har jo "samlebånd" og bryr seg lite om å høre hva/hvordan dine dager egentlig er aktivitetsmessig/jobb osv.... Fastform, Børge osv osv... Her tar de jo mellom 5000-10000kr... For 1-3mnd.. Med trening/kosthold.... Synes egentlig det er SPRØTT at man tar så mye for det, men men.... Og når man har "samlebånd" som f.eks Erik Sandvik sine "big guns" og "deffe" prosjekter, hvor man får "generelle" trening og kostholdsprogrammer beregnet for 70-80kg 80-90kg og 90-100kg.. Så blir det for generelt etter min smak... Og lite tilpasset den som faktisk betaler for det!

Hvis noen her inne vet om skikkelig kosthold eller treningsplaner som faktisk er rimelig og en trener som faktisk bryr seg om deg som kunde.. Så si gjerne ifra...

PS: Ja jeg skjønner et folk som Børge Fagerli tar mer for sine tjenester osv... 8900kr for 12uker(3mnd).... Men synes fortsatt det er dyrt... Er vel få "Normale" folk som egentlig har råd til dette... Med mindre man er en rik arving/sparer som fy til dette.. Jaja, får vente til studietiden er over og man faktisk har inntekt som fungerer:p

Markedet styrer. Børge er utsolgt over kapasitet, da tilsier min logikk at han i beste fall har lagt prisen akkurat riktig, trolig til og med litt for lavt. Det drives business, ikke veldedighet. Færre kunder og høyere pris gjør også at hver enkelt kan få mer tid og bedre oppfølging.

Jeg har våte drømmer om oppfølging av Børge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

i utgangspunktet skrev jeg "anbefaler ikke" og ikke "fraråder", så utdypingen kommer til å være svært kort.

jeg skrev svært omfattende svar i kundeskjema, og fikk måltidsplan som var alt for lav i kalorier til min hverdag samt øvelser som gikk rett på belastninger på kroppen som jeg hadde opplyst om at var litt skadet.

sendte ny epost og ba om bakgrunn for forslagene og foreslo alternativer selv, og fikk intetsigende og unnvikende svar, samt en kaloriplan som overskrider kalorinivå for vektvedlikehold. jeg kunne sikkert skrevet en slik epost selv i fylla/halvsøvne

ergo: anbefaler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...