aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 jeg tenkt å vise mitt dagli kosthold Frokost : Cornfleks Lunsj : Frukt Middag : Karbonadedei med ris Kveld : Cornfleks mitt mål er å gå ned i vekt, fortest mulig, jeg trener også 5 ganger i uken hva syns dåkker ? har dere noe tips ? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Mer karbonadedei, mindre cornfleks Lonepone, Synan, Linni91 og 5 andre 8 Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 hva som er dårlig med cornfleks ? Siter
02-snapper Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Erstatt cornflakes med havregrøt, skyr med korn/bær/cottage cheese. Eller lag egg- kokt på rugbrød/knekkebrød/ omelett. Og - sunne fettsyrer: laks/ørret/makrell, nøtter, avocado o.l aligulkucukyavuz 1 Siter
02-snapper Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "aligulkucukyavuz skrev: hva som er dårlig med cornfleks ? Generelt er det gunstig med minst mulig bearbeidet mat.. havregryn er "naturlig", gir mer fiber, 0 sukker, metter mer, inneholder mye mer mineraler og vitaminer. aligulkucukyavuz 1 Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 "02-snapper skrev: Generelt er det gunstig med minst mulig bearbeidet mat.. havregryn er "naturlig", gir mer fiber, 0 sukker, metter mer, inneholder mye mer mineraler og vitaminer. kan jeg bland havregryn med lett melk ? Siter
02-snapper Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "aligulkucukyavuz skrev: kan jeg bland havregryn med lett melk ? Jupp...evt ekstra lett=D-vitamin, litt færre kcal Siter
02-snapper Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Og "frukt" er IKKE lunsj....er du ikke utsultet??:0) Spis frukt som mellommåltid eller sammen med skyr/cottage cheeseburger og nøtter. Metter mye mer enn bare frukt:) Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 men hva tipse du frokost og kveld ? Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: Spis sunt, å spis oftere! dropp cornflakes! Spis mange måltid i løpet av en dag og pass på å forbrenn mer enn matinntaket ditt hva tipse du da som måltid ? Siter
Linni91 Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: Spis sunt, å spis oftere! dropp cornflakes! Spis mange måltid i løpet av en dag og pass på å forbrenn mer enn matinntaket ditt Hvorfor skal han spise oftere og flere måltider? Det er strengt talt ikke nødvendig dersom han trives med færre, men litt større måltider i løpet av dagen Mr P og aligulkucukyavuz 2 Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 "Linni91 skrev: Hvorfor skal han spise oftere og flere måltider? Det er strengt talt ikke nødvendig dersom han trives med færre, men litt større måltider i løpet av dagen Linni91 hva tipse du frokost og kvelds ? Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "aligulkucukyavuz skrev: hva tipse du da som måltid ? Kylling,nøtter,avakado,havregryn,karbonadedeig,ris... Bytt ut Frukt "måltidene" dine med noe mer næringsrik som f.eks kylling. aligulkucukyavuz 1 Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: f.eks havregrynsgrøt, veeldig lettvendt måltid. Fullkornspasta og karbonadedeig er også veldig lettvent og veldig godt. Vil du gå ned i vekt er det viktig å spise ofte, f.eks hver 3. time. mange små måltider i løpet av dagen. Lønner seg også å spise ett "lett" måltid før du legger deg, om man spiser mye mat rett før man legger seg er det lett å legge på seg. Forbrenningen stopper ikke mens man sover... aligulkucukyavuz og thmz 2 Siter
Myr Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: f.eks havregrynsgrøt, veeldig lettvendt måltid. Fullkornspasta og karbonadedeig er også veldig lettvent og veldig godt. Vil du gå ned i vekt er det viktig å spise ofte, f.eks hver 3. time. mange små måltider i løpet av dagen. Lønner seg også å spise ett "lett" måltid før du legger deg, om man spiser mye mat rett før man legger seg er det lett å legge på seg. så mye feil i ett innlegg, bravo. Sondre Aalbotsjord, Kavring, Velo og 1 annen 4 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: Vil du gå ned i vekt er det viktig å spise ofte, f.eks hver 3. time. mange små måltider i løpet av dagen. Lønner seg også å spise ett "lett" måltid før du legger deg, om man spiser mye mat rett før man legger seg er det lett å legge på seg. Hvorfor det? Sondre Aalbotsjord 1 Siter
Linni91 Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "OlaNervik skrev: Vil du gå ned i vekt er det viktig å spise ofte, f.eks hver 3. time. mange små måltider i løpet av dagen. Lønner seg også å spise ett "lett" måltid før du legger deg, om man spiser mye mat rett før man legger seg er det lett å legge på seg. Hvorfor svarer du på ting du åpenbart ikke kan? Jeg forstår at du prøver å hjelpe han, men du burde kanskje tilegne deg litt mer kunnskap før du svarer. 2 eller 8 måltider i løpet av dagen, hver 3. eller hver 6. time, mye eller lite før en legger seg; det spiller ingen rolle, så lenge han klarer å ligge i kaloriunderskudd Sondre Aalbotsjord, aligulkucukyavuz, Kavring og 1 annen 4 Siter
aligulkucukyavuz Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Skrevet 2. oktober 2012 "Linni91 skrev: Hvorfor svarer du på ting du åpenbart ikke kan? Jeg forstår at du prøver å hjelpe han, men du burde kanskje tilegne deg litt mer kunnskap før du svarer. 2 eller 8 måltider i løpet av dagen, hver 3. eller hver 6. time, mye eller lite før en legger seg; det spiller ingen rolle, så lenge han klarer å ligge i kaloriunderskudd ser at du kan veldig my Linni91, så hva tipse du til meg ? Siter
Linni91 Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 "aligulkucukyavuz skrev: ser at du kan veldig my Linni91, så hva tipse du til meg ? Tips til hva? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.