Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey folkens, hva er det jævligste mest grelle kosttilskuddet dere har smakt? Personlig må jeg gi Mutant Mass strawberry&banana første plassen. Denne er virkelig jævlig. Nr 2 er Jack3d, føles som at jeg dypper tennene mine i batterisyre når jeg drikker den.

Fortsetter under...

Annonse

glutamin peptid fra PF bl.a..ett merke l-arginin som en kar kom med på gymet..knuser ALT. jeg har smakt..spiser heller råtti fisk as..fyfaen..

Syns er morsomt når folk nevner proteinpulvere:p dere sku bare visst..

Hey folkens, hva er det jævligste mest grelle kosttilskuddet dere har smakt? Personlig må jeg gi Mutant Mass strawberry&banana første plassen. Denne er virkelig jævlig. Nr 2 er Jack3d, føles som at jeg dypper tennene mine i batterisyre når jeg drikker den.

Hemp proteinpulver. Smaker omtrent som en blanding av gjørme og hestepære. Grøsser fortsatt av tanken nå flere måneder etter at jeg smakte på det.

Jack er god den :D prøv "NO EXPLODE" smaker død og fordervelse... enda verre å få ned i og med at det er kullsyre i den også :/

Annonse

Soya protein?! you mad?

Har smakt godt soyaprotein, dont get me wrong. Men had en boks da æ bod i utlandet som verken æ eller nonn av dem 8 guttan æ bodd med klart og drikk opp, så vi konkludert at d måtta vær nå gæli med den boksn.

Har smakt godt soyaprotein, dont get me wrong. Men had en boks da æ bod i utlandet som verken æ eller nonn av dem 8 guttan æ bodd med klart og drikk opp, så vi konkludert at d måtta vær nå gæli med den boksn.

Tenkte mer at du brukte soyaprotein jeg :p haha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...