Gå til innhold

Jeg vil ha blazere som passer til store kvinneskuldre!


Michiko

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Så utrolig bra lenke! ikke at jeg har super svære enda. Men har ødelagt flere dressjakker i str L som har raknet på skuldrene. Og det verste er at man kan se at man har PRESSET seg inn i en alt for liten jakke i str L og XL ...:bored::shifty::arghh: Begredelig.

Guess har de flotte med et annet for i armene, de har jeg 2 stk av :D men jo mer spesial man ønsker jo dyrere må man betale :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor!

--> Ad. blazere: Jeg vet ikke. Jeg har også veldig smal midje, så må egentlig ned til str 36 om det skal sitte OK fint der, men da er det trangt over skuldre (og underarmer! Egentlig overarmer også. Hrmpf.). :banghead:

Topper kan jeg forsåvidt handle hvorsomhelst, men bruker nesten bare stretch, så det løser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne vel prøves en gang iaf, både herreblazermetoden og skreddermetoden. Vi jenter er jo i utgangspunktet bortskjemte med at det koster mye mindre å være dressed up, både fordi vi har flere strenger å spille på i til å begynne med (trenger ikke være dress og skjorte) og at de fleste billigkjeder tilbyr helt ålreite ting.

Imidlertid driver jeg uansett og lefler med tanken om å ha kjøpefritt halvår fom. nyttår av, så spørs om all eksperimentering må tas fom. juli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fin utvikling. Jeg for min del tror herreversionen vil se litt rar ut over hoftene mine. Skredderversionen derimot er nok ikke så langt unna, jeg må bare finne en billig en.

Overraskende nok fant jeg en som passet på H&M, den er uten knapper, og stoffet er litt stretchy. Jeg er veldig glad i skjorter og blazere, og vil veldig gjerne ha en eller fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, fin utvikling. Jeg for min del tror herreversionen vil se litt rar ut over hoftene mine. Skredderversionen derimot er nok ikke så langt unna, jeg må bare finne en billig en.

Overraskende nok fant jeg en som passet på H&M, den er uten knapper, og stoffet er litt stretchy. Jeg er veldig glad i skjorter og blazere, og vil veldig gjerne ha en eller fire.

Men jeg synes faktisk HM's standardskjorter ikke er så ille altså, eller hva tenker du?. De er litt store over midjen bare, så må pakkes ned i skjørt eller bukse.

Mango sine standardskjorter kan dere bare glemme, hadde en i medium som måtte gis bort nå fordi den var blit altfor trang over overarmer og skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, synes mange blazer er for små rundt skuldrene og overarmene. Men jeg har jo ikke store skuldre heller, så skjønner det ikke.Det ender ofte med at jeg velger den som er litt for stor rundt midja og hoftene istedenfor den som sitter som støpt rundt livet og er for trang for skuldrene + kort i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...