Gå til innhold

Sjekk ut dette! PT lar seg selv forfalle for å skjønne hva kundene gjennomgår.


Evjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant! Kommer til å se den når jeg har tid. Har ofte tenkt at det hadde vært spennende å legge på meg f.ex 20 kg for å se om jeg hadde fått det av.. spennende prosjekt. Om han virkelig klarer å sette seg inn i en "ekte" overvektig person sin situasjon er jo litt verre.. feilkilde her blir jo at han har gjort dette helt bevisst, mens de fleste overvektige IKKE legger på seg/har lagt på seg bevisst, så situasjonen blir uansett ikke identisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! Kommer til å se den når jeg har tid. Har ofte tenkt at det hadde vært spennende å legge på meg f.ex 20 kg for å se om jeg hadde fått det av.. spennende prosjekt. Om han virkelig klarer å sette seg inn i en "ekte" overvektig person sin situasjon er jo litt verre.. feilkilde her blir jo at han har gjort dette helt bevisst, mens de fleste overvektige IKKE legger på seg/har lagt på seg bevisst, så situasjonen blir uansett ikke identisk.

Utdyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare synsing, men jeg tror jo de aller færreste "går inn" for å bli tjukk (uten om sånne feeders og fetish folk da). Jeg tror det mer er noe som "bare skjer" rett og slett fordi man ikke bryr seg/aner hvordan man skal stanse det. Tiltaksløshet, uvitenhet.

Det jeg prøver å komme frem til er at det er jo mye psykisk inni alt dette her også. Han som gjør dette eksperimentet vil jo definitivt få kjenne på de fysiologiske konsekvensene av å være feit, og hvor mye/lite vanskeligere det er å trene og spise sunt hvis man er feit - men vil han få kjenne på de psykiske konsesvensene i like stor grad? Siden han i bakhodet vet at han har stålkontroll og kan gå ned igjen hvis han vil.

Twist: tenk om han aldri kommer seg i form igjen! Hhahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.fit2fat2fit.com/2011/11/words-doctor-dr-warren-willey/ dette er faktisk veldig interessant å følge fra et helsemessig perspektiv, de fleste tenker veldig mye på utseende i forhold til slankin/trening og hvordan de ser ut, men her vil vi også få et innblikk i hva som skjer inni kroppen ved en omlegging av kosthold/livsstil :thumbsup:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nice try. Prisverdig, men han vil aldri forstå at det viktigste hos en som har vært overvektig i mange år er psyken. Tankemønsteret er svært forskjellig fra slanke mennesker - det kan jeg love. Han kan ikke overføre sine erfaringer til en som har vært overvektig i mange år - da er det ikke så enkelt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...