Gå til innhold

Strekkmerker


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok lite som hjelper mot strekkmerker. Men de blekner med tiden sies det.

Laser er et annen alternativ, men er du virkelig så plaget?? ;)

Markert av på det bildet der hvor strekkmerkene mine er.

har en god del på siden av lårene.

Det er vel det at jeg hele tia får kommentarer på det og at det fjerner fokuset fra kroppen min.

post-3399-14440885698551_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom to svangerskap ( tredje nå ) har kun tre strekkmerker der navlepiercingen skal være. Men når magen blir normal igjen så synes de ikke.

Tror jeg hadde tatt tiden til hjelp for å se om de blir borte\mindre synlig.

Har du hatt de lenge?

Skjønner ikke at folk å kommentere strekkmerker (eller andre ting) på andre....:wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom to svangerskap ( tredje nå ) har kun tre strekkmerker der navlepiercingen skal være. Men når magen blir normal igjen så synes de ikke.

Tror jeg hadde tatt tiden til hjelp for å se om de blir borte\mindre synlig.

Har du hatt de lenge?

Skjønner ikke at folk å kommentere strekkmerker (eller andre ting) på andre....:wtf:

Har hatt de i noen måneder nå.

det midt på ryggen har kommet nylig.

Noen er vel mer opptatt med andres utseende enn sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har GROPE merker i lysken (snakker fingerbrede på merkene), merker på mage og hofte, og etter at jeg begynte å trene, så har det sneket seg frem noen øverst på overarmen, mot skuldra.

Tror bare noen er mer disponert for å få strekkmerker enn andre. Jeg føler iallefall at jeg er det.

Prøver å mentalt gi f i strekkmerkene og være fornøyd med kroppen min som den er istedet :)

(selv om jeg synes de er stygge og vil ha de bort :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De blir ihvertfall veldig synlig når man får sol på kroppen og blir brun.. arra forblir jo hvite..

Ikke nødvendigvis...

Har flere venner og venninner som har strekkmerker, men de har ikke lyse fartsstriper om sommeren. Man ser de faktisk mindre om sommeren. Men det er nok veldig individuelt på hvor store de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har blitt gradvis mindre og mindre synlige. Jeg har strekkmerker på bryst, triceps, biceps, lats, lår/rumpe og på sidene. Noen steder er de helt borte, andre steder er de som små groper opp langs om. Om sommern blir de veldig mye mindre synlige, ikke de som fortsatt er røde da, men sol hjelper faktisk veldig mye for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har strekkmerker, noen har mer synlige enn andre. Men jeg har ikke hørt noe om at de går an å fjernes, bare at man kan både "forebygge" og hjelpe strekkmerkene ved bruk av babyolje og fuktighetskrem. :) Ellers er det jo laser da, men er litt usikker på om man fjerner alt av strekkmerker, eller om man bare lindrer dem slik at de ikke vises så godt lengre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først for to dager siden tok jeg min første trening i singlet fordi jeg tenkte, faen heller, jeg er her for å trene! Ikke for å vise hvor bra hud jeg har! :)

Jeg føler jeg er ekstrem med strekkmerker uten at jeg aner om hvorfor.

Men de blir svakere med tiden som regel. Ihvertfall det meste av dem. Selv om de på underarmene mine og under armene er rimelig synlige enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehee har KRATER på magen etter svangerskap. De var knæsj røde med en gang, men passet på å ikke få sol på dem på ihvertfall et år, og nå er de hudfarget. Vises ikke bedre om jeg er brun heller. Men så har jeg vært VELDIG nøye med å smøre dem med sunblock om jeg har vært i sola da, for hvis ikke blir de hvite..

Tar ikke sånn kjempetungt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett jævla norgeskart på magen og hater det! Hadde ikke ett eneste strekkmerke på magen før en ukes tid før føselen, da kom tusenvis på engang, WTF liksom. Men de har lysnet mye siden den gang, men går ikke bort. Noen mener det hjelper og massere og liksom tilføre området mye stimulans , men aner ikke om dette hjelper. Sånn jeg ser det ville jeg ikke vært så skjemmet om magen var stram, flat og definert. Men ser liksom ikke så fett ut med muffintop mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett jævla norgeskart på magen og hater det! Hadde ikke ett eneste strekkmerke på magen før en ukes tid før føselen, da kom tusenvis på engang, WTF liksom. Men de har lysnet mye siden den gang, men går ikke bort. Noen mener det hjelper og massere og liksom tilføre området mye stimulans , men aner ikke om dette hjelper. Sånn jeg ser det ville jeg ikke vært så skjemmet om magen var stram, flat og definert. Men ser liksom ikke så fett ut med muffintop mage..

Hæhæ mine kom i uke 38! NEDTUR :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...