Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det forresten ok å labbe rundt i sokker på gymmen? Jeg har det med å kippe av meg skoa og glemme å ta de på igjen så får jeg litt badfeeling når jeg oppdager at jeg labber rundt uten sko. Skoa står ikke overalt altså

Det er ok, mange gjør det altså. Men her om dagen trente jeg knebøy i bare barfoten og det er altså IKKE ok. Følte meg utilpass og måtte rett og slett sprite føttene mine før jeg tillot meg selv å gå inn hjemme :p

Liker tjukke, gode trysilsokker.

Fortsetter under...

Er det forresten ok å labbe rundt i sokker på gymmen? Jeg har det med å kippe av meg skoa og glemme å ta de på igjen så får jeg litt badfeeling når jeg oppdager at jeg labber rundt uten sko. Skoa står ikke overalt altså

Labber rundt på sokkelesten jeg og, så det er greit :) I alle fall ingen som har kommentert eller gitt meg stygge blikk enda :p

Jeg pleier å plukke ut to sokker som er lagd av samme materiale, og som er like lange.... farge har ikke noe å si:P Hadde på meg en rosa og en blå en gang jeg var hos bestemor, det resulterte i at jeg fikk en 3-pakning med ulvangsokker som hun tilfeldigvis hadde liggende på loftet XD

Annonse

elsker også H&M sine treningsankelsokker. sitter bra og fjerner fukt ganske raskt om man f.eks løper i en vannpytt og blir våt gjennom skoen. er også digge å ha på inne på jobb, så man ikke blir så klam på føttene:) prisen er iallefall ikke å forakte med tanke på at sokker er litt forbruksvare!

Til vanlig bruk pleier jeg bare å bruke vanlige ankelsokker fra H&M. helt vanlige bomullsokker. i svart eller hvit.

kjøper nike/adidas på sportsforetninger til 100kr for 3 par.. Kjøper 43-45 str, kjøper jeg 46-48 har jeg knestrømper, kjekt når man skal på sykkeltur og ikke vil ha kjip glippe mellom bukse og sokk:D Har KUN svarte sokker.. Slipper styret med og sortere, eller dvs jeg sliter litt med at eldre sokker mister hvitfargen i logoer og blir grå.. så jeg har noen "genrasjoner" med sokker:LOL: ellers ankelsokker på nille 39kr, for 3 par..

Annonse

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...