Gå til innhold

Sokker - dine favoritter :)


STRONG DAD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, de er jo igrunn det :) Hva er dine favorittsokker da?

Jeg har liksom ikke funnet "mine" sokker enda så derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva folk liker :D

Jeg må dog ha ankelsokk, men jeg fant også ut at ved å klippe av noen høye sokker med strikk, så de ble ankelsokk uten strikk så ble de dødsdigg å ha på seg! Kan anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke funnet "mine" sokker enda så derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva folk liker :D

Jeg må dog ha ankelsokk, men jeg fant også ut at ved å klippe av noen høye sokker med strikk, så de ble ankelsokk uten strikk så ble de dødsdigg å ha på seg! Kan anbefales

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:P Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:p Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Liker ankelsokkene til pierre robert fordi de ikke sklir ned når man er ute og går. Hater ankelsokker som sklir ned og ligger som en ball under foten til slutt :mad: Har og funnet noen gode på H&M faktisk, i seksjonen der de har treningstøy hadde de 3-pack med ankelsokker som ikke sklir ned (y)

edit: Product Detail | H&M NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småskeptisk til sokker uten strikk:p Men Pierre Robert sine ankelsokker er jo gode, om jeg ikke tar helt feil så har de også sokker som går an å trene med uten at man dør av varme :p

Disse hadde jeg noen av. Litt artig at høyre og venstre er helt like da... men jeg finner de ikke lenger noe sted :(

Liker ankelsokkene til pierre robert fordi de ikke sklir ned når man er ute og går. Hater ankelsokker som sklir ned og ligger som en ball under foten til slutt :mad: Har og funnet noen gode på H&M faktisk, i seksjonen der de har treningstøy hadde de 3-pack med ankelsokker som ikke sklir ned (y)

edit: Product Detail | H&M NO

Får lete etter disse da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forreste ok å labbe rundt i sokker på gymmen? Jeg har det med å kippe av meg skoa og glemme å ta de på igjen så får jeg litt badfeeling når jeg oppdager at jeg labber rundt uten sko. Skoa står ikke overalt altså

Jeg tar av skoa når jeg løfter tung/bøy mark. Er endel andre som gjør det også. Ser ikke noe problem med det med mindre de er møkkete og hullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...