Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den var weird! Funnet ut av det?

Uansett, jeg har et eget issue jeg tenkte jeg skulle kjefte litt om.

I dag opplevde jeg å ikke få varsel når noen skrev i en tråd jeg fulgte. Jeg har blitt fortalt at andre har opplevd det samme, men da når det gjelder min logg. Er det noe dere "sliter" med og prøver å fikse/har fiksa, eller er dette helt nytt for dere?

*edit* For å være litt mer konkret er dette tråden jeg ikke fikk mlding om, og innlegget før mitt er det jeg skulle fått varsel om; http://forum.fitnessbloggen.no/threads/you-dont-reach-your-goals-with-wishful-thinking.9133/page-3#post-353036

Nope! Vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med det :p laste ned ny nettleser?

Fortsetter under...

Jeg har begynt å slite med å komme inn på sidene her for tida..Og at siden til tider ser helt rar ut når jeg faktisk kommer inn..

Du bør ha med feilkoder eller screenshots for å sørge for at det faktisk går an å finne ut hva saken handler om :)

Annonse

Bl.a denne dukker opp hele tida for tiden:

[ATTACH=full]39599[/ATTACH]

Den dukka opp ofte til meg før. Nå dukker den opp like ofte, men det stopper ikke der, den bare blinker, også lastes siden alikevel. Så den er ikke plagsom lenger :)

Dukka opp her og ofte. Pc og mobil. Så får jeg ikke alltid varsel på tråder jeg følger.

Og så, ingen bug - men spørsmål! :p

Hva er greia med at man for å *like* et innlegg via mobil, må bekrefte "liker du virkelig dette innlegget?" :rofl:

Forresten så blir forumsiden innimellom svart.. :S Svart med noe farget tekst. Scrolle litt så blir det vanlig igjen.

Har fb egen skjermsparer, eller hva er greia?:unsure:

Høres ut som en nettleserbug. Aldri opplevd det

Dukka opp her og ofte. Pc og mobil. Så får jeg ikke alltid varsel på tråder jeg følger.

Og så, ingen bug - men spørsmål! :p

Hva er greia med at man for å *like* et innlegg via mobil, må bekrefte "liker du virkelig dette innlegget?" :rofl:

Ingen anelse. Kommer oppgradering av mobilløsningen etterhvert

Annonse

Explorer. Men tror jeg fant ut hva som var feilen: Limte inn linken direkte i innlegget. Må tydeligvis "skjule" den med tekst.

Høres rart ut det med "skjulingen". Du får se om Espen kan svare deg da, men jeg vet hva IE, det var mer til hvorfor i pokker du bruker det :p

Høres rart ut det med "skjulingen". Du får se om Espen kan svare deg da, men jeg vet hva IE, det var mer til hvorfor i pokker du bruker det :p

Ikke glad i IE? :p

Jeg får det i hvert fall ikke til når jeg limer linken inn direkte. Må skjule den slik. Er jo ikke noe problem det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...