Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stemmer for slimfit jeg også...eller hvertfall en damevariant med insvingning, og en mer rett variant til mannfolka;)

Ikke sånne som er runde, sånn som typisk skole tskjorter og sånn er...

Small til meg takk:D

Styrer unna eplefasong, slimfit her også og en S som faktisk er smal :)

Fortsetter under...

Så lenge dere ikke går for sånn der teite t-skjorter som er pittesmå i størrelsen. Der jeg trener har de sånne. Jeg fikk XL i dameutgaven og den var tight! Jeg bruker M ellers..men den i XL bruker jeg aldri fordi jeg ser ut som jeg har prøvd å tre på meg ei t-skjorte i ørten nummer for liten (ok, litt overdrivelse, men ikke langt ifra). Vil heller ha ei som er litt for stor enn for liten :p

Så hvis det blir t-skjorter som faktisk er bra så skal jeg kjøpe :D

Vet akkurat hva du mener! Kjøpte meg ei ekstra skjorte på Impulse, i str 2XL!! Den var passelig liksom... fikk først i XL, ser ut som et kondom..

Vet akkurat hva du mener! Kjøpte meg ei ekstra skjorte på Impulse, i str 2XL!! Den var passelig liksom... fikk først i XL, ser ut som et kondom..

Mine blir ikke brukt. Jeg har herreskjorten i L. Jeg mener: seriøst? Jeg er da søren meg ikke så svær at L i manneskjorter skal sitte som ......... :p

Annonse

De fleste stedene som selger t-shirts med trykk, lar deg komme med egne t-shirts som de trykker på. Da er du sikret mtp kvalitet.

Jeg har tidligere brukt Nilz og Sørum Silketrykk fornøyd med begge.

Har også litt å velge mellom her på dette søket

"Haters gonna hate!"

"Abs are made in the kitchen"

"Don´t tell me the sky is the limit, when there´s footprints on the moon"

"Suffer the pain of dedication, or suffer the pain of regret"

Så mange valg :o

"Train hard or go home"

Livet mitt er over, Jeg har blitt far. - Asle

Alt tyder på at ca 75% av jordens befolkning er 13 år gamle jenter - Espen

Da stemmer jeg faktisk for Espen sitt "Fitness er omvendt proporsjonalt med hvor mye fitnessball du bruker"

Hadde det blitt tilbudt hadde jeg kjøpt på flekken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...