Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Punga ut med 12 tusen til lånekassen :(

Og det er bare 3 mnd til neste utpunging. Dette vil gjenta seg de neste ti årene.

Trenger ikke å betale 4 tusen pr mnd, men jeg har råd til det/prioriterer å få mest mulig nedbetalt mens jeg enda kan

Hurra!

Skrevet

Skal. Aldri. Spise. Boller. Mer! :grumpy: Ikke godt for en lavkarbotilvent mage... :inpain:

(Men det SMAKTE fantastisk godt da... :p:whistle:)

(Og når sant skal sies så KUNNE jeg jo prøvd å begrense inntaket til noenlunde normalt nivå...:blush:)

Skrevet
Skal. Aldri. Spise. Boller. Mer! :grumpy: Ikke godt for en lavkarbotilvent mage... :inpain:

(Men det SMAKTE fantastisk godt da... :p:whistle:)

(Og når sant skal sies så KUNNE jeg jo prøvd å begrense inntaket til noenlunde normalt nivå...:blush:)

Hehe..gikk på samme smellen selv i går :p Men det var vel heller kremmen inni som gjorde magen min vondt :dry: Jeg lagde nemlig speltboller, for det liker magen min myyyye bedre enn hveteboller :D:hungry:

Annonse

Skrevet

Håper å kunne gjøre dagens negativ til en positiv; noen som skal til thailand/ phuket noe mellom 22.feb og 5.mars? Reisefølget mitt måtte kansellere :) Sikkert kjekt alene, kan evn se om jg kan utsette billetten, men frister litt med sol også..

Skrevet

Mitt nyttårsforsett var å slutte og bite negler. Det har jeg i boks til nå. Men siden jeg bruker linser "negler" jeg øynene mitt mye når jeg må tar dem ut. I dag var det rekord i tidbruk, ubehag, tårer og rødhet. Bør vel begynne klippe neglene strategisk....

Skrevet
Mitt nyttårsforsett var å slutte og bite negler. Det har jeg i boks til nå. Men siden jeg bruker linser "negler" jeg øynene mitt mye når jeg må tar dem ut. I dag var det rekord i tidbruk, ubehag, tårer og rødhet. Bør vel begynne klippe neglene strategisk....

Åhh. Det er så pain det o_O:confused: Var en periode jeg sparte på neglene mine.. Men det skjer aldri igjen, og hvis så.. Så skal jeg alltid klippe "linse-fingra" korte så jeg slipper å klore ut øya mine flere ganger :p:LOL: Så får det bare se rart ut heller :p

Skrevet
Åhh. Det er så pain det o_O:confused: Var en periode jeg sparte på neglene mine.. Men det skjer aldri igjen, og hvis så.. Så skal jeg alltid klippe "linse-fingra" korte så jeg slipper å klore ut øya mine flere ganger :p:LOL: Så får det bare se rart ut heller :p

Ohyes! Jeg ser demonisk/ ruset ut. Ugh.... Det blir nok tilpasset klipping av negler fra nå av. :p

Annonse

Skrevet
På tredje døgnet med skallebank av en annen dimensjon... Hestedoser Voltaren på gang..

Jeg føler med deg..tar Voltaren selv og er konstant kvalm....

Skrevet
Jeg føler med deg..tar Voltaren selv og er konstant kvalm....

Kvalme har jeg sluppet, heldigvis, eller så merker jeg det ikke over smertene:P Hvor mang mg er du tynget med da?

Skrevet
Kvalme har jeg sluppet, heldigvis, eller så merker jeg det ikke over smertene:P Hvor mang mg er du tynget med da?

Jeg tar 3 x 50 mg per dag..enn du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...