Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Punga ut med 12 tusen til lånekassen :(

Og det er bare 3 mnd til neste utpunging. Dette vil gjenta seg de neste ti årene.

Trenger ikke å betale 4 tusen pr mnd, men jeg har råd til det/prioriterer å få mest mulig nedbetalt mens jeg enda kan

Hurra!

Skal. Aldri. Spise. Boller. Mer! :grumpy: Ikke godt for en lavkarbotilvent mage... :inpain:

(Men det SMAKTE fantastisk godt da... :p:whistle:)

(Og når sant skal sies så KUNNE jeg jo prøvd å begrense inntaket til noenlunde normalt nivå...:blush:)

Hehe..gikk på samme smellen selv i går :p Men det var vel heller kremmen inni som gjorde magen min vondt :dry: Jeg lagde nemlig speltboller, for det liker magen min myyyye bedre enn hveteboller :D:hungry:

Annonse

Mitt nyttårsforsett var å slutte og bite negler. Det har jeg i boks til nå. Men siden jeg bruker linser "negler" jeg øynene mitt mye når jeg må tar dem ut. I dag var det rekord i tidbruk, ubehag, tårer og rødhet. Bør vel begynne klippe neglene strategisk....

Mitt nyttårsforsett var å slutte og bite negler. Det har jeg i boks til nå. Men siden jeg bruker linser "negler" jeg øynene mitt mye når jeg må tar dem ut. I dag var det rekord i tidbruk, ubehag, tårer og rødhet. Bør vel begynne klippe neglene strategisk....

Åhh. Det er så pain det o_O:confused: Var en periode jeg sparte på neglene mine.. Men det skjer aldri igjen, og hvis så.. Så skal jeg alltid klippe "linse-fingra" korte så jeg slipper å klore ut øya mine flere ganger :p:LOL: Så får det bare se rart ut heller :p

Åhh. Det er så pain det o_O:confused: Var en periode jeg sparte på neglene mine.. Men det skjer aldri igjen, og hvis så.. Så skal jeg alltid klippe "linse-fingra" korte så jeg slipper å klore ut øya mine flere ganger :p:LOL: Så får det bare se rart ut heller :p

Ohyes! Jeg ser demonisk/ ruset ut. Ugh.... Det blir nok tilpasset klipping av negler fra nå av. :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...