Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir gal!:arghh:

I og med at det ikke var noe som satt fast i halsen, men en liten rift, så er det jo ingenting å plukke ut, og jeg må gå rundt med den følelsen, gudene vet hvor lenge!!:bigtears:

Jadda, har fått infeksjon allerede.. Feit og fin hals:inpain:

Annonse

Da vi kom frem til fritidshuset vårt oppdaget vi tre tjuvradder i fullt sprang vekk fra huset. Klarte dessverre for min del ikke å få tak i de, kanskje heldigvis for dem. Mistenker at hadde jeg fått tak i en, ville vedkommende ha 'snublet' en del ganger.

Men kudos til svenska polisen som kom med hundepatrulje, TV-team og masse folk og drev søk i lang tid.

Men hva slags idioter er det som bryter seg inn i et fritidshus på en fredagskveld når det er ypperlig sporsnø?!?

Utbyttet ble forøvrig et par flasker vin og et Harmon Kardan-anlegg. Vi fant også en pose fra Ullared de hadde fylt med to typer kjøkkenkluter, pyntestein, en vase, et bilde, sølvpuss (hva faen!?) og kubbelys...

Liker "handlelista":p

Min negative... Jeg har endelig fått matlyst, og kan ikke spise fast føde, og ikke drikke "sure" ting..... Jøss for et utvalg jeg sitter igjen med!:dry:

Faens søplefolk. Men ja, det er imponerende.

Så bra at matlysten er tilbake!

Annonse

Hvorfor veier ikke smågodtet litt mindre? Jeg klarer aldri, uansett, å komme under 200 gram med en anstendig mengde smågodt! I dag, 216 gram, og da hadde jeg tatt bare det absolutt nødvendige, en og to biter av hvert godteri jeg vil ha! Nesten bare bunnskjul i posen. Dustegodt! Vei litt mindre!! 200 gram smågodt er søren meg 700 kalorier og da vil jeh ha valuta for kaloriene! :mad:

Hvorfor veier ikke smågodtet litt mindre? Jeg klarer aldri, uansett, å komme under 200 gram med en anstendig mengde smågodt! I dag, 216 gram, og da hadde jeg tatt bare det absolutt nødvendige, en og to biter av hvert godteri jeg vil ha! Nesten bare bunnskjul i posen. Dustegodt! Vei litt mindre!! 200 gram smågodt er søren meg 700 kalorier og da vil jeh ha valuta for kaloriene! :mad:

Jeg kjøpte over 500 gram i går :D Men så er det myyyye igjen til i kveld, da :) Å, nå vil jeg hjem til smågodtet mitt!

Posene er jo ikke akkurat fjærvekt heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...