Gå til innhold

Hvordan få kesam til å smake bedre?


Anbefalte innlegg

Dette spørsmålet finner jeg helt sikkert svar på her inne på forumet et sted, men jeg er rett og slett litt for lat til å lete :unsure:

Men det jeg altså lurer på er om det er noen av dere som vet hvordan jeg kan få kesam til å smake bedre? Er det noen andre matvarer jeg kan blande det med? Inkludere det på brødskiva også for eksempel?

Jeg har lest at det visstnok skal være godt med fun light bringebær, men det må jo være andre ting også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både Kesam og Cottage Cheese er fin å blane med Fun Ligth, personlig synes jeg det er best med smaken wild berries. Genialt å bare tømme en skvett oppi boksen om du har det travelt, og kanskje en neve nøtter i tillegg.

Jeg spiser ikke så mye Kesam, men derimot går det i bøtter og spann av CC.

Har du prøvd proteinpulver av forskjellige smaker? Skinke? Dill? Vårløk? Vaniljeessens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun light eller holiday dipmix alt etter formål.

Selv er jeg fan av denne:

400 grams hamburger av karbonadedeig

Stekte potetbåter

Hell 1 boks mager kesam blandet i holday dipmix over

mmm

ca 120 gram protein og masse masse kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det bare er meg, men jeg synes ikke kesam funker noe godt som erstattning for rømme, til dipmixer og i taco retter osv. Et bedre alternativ da er ekstra lett rømme kolle (selvom den innholder litt flere kalorier men fortsatt en god del mindre enn lett rømme)

Til smoothier, bær og i kaker osv fungerer kesam bra, spesieltl den magre vanilje varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kok jasminris i (nok) vann blandet med kanel, kardemomme, stevia, vaniljeessens, avkjøl, rør inn en boks kesam (kanskje en boks per 100g ris), og sett blandingen i kjøleskapet. Etter en time eller 2 er det bare å slå seg løs, smaker MEGET godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...