Gå til innhold

I hvor stor grad vil vektnedgang påvirke bryststørrelsen?


Levitate

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå som jeg holder på å gå ned i vekt, er jeg ganske redd for at brystene skal bli mindre... Jeg bruker i skrivende stund størrelse 85C/80D. Hadde også denne størrelsen når jeg var 14/15 år gammel, og da var jeg ikke overvektig. Er livredd for at jeg plutselig skal havne i en størrelse A/B. :unsure:

Jeg er svært lite erfaren innenfor dette området, så lurer på hva deres erfaringer er? Noen her som har gått mye ned i vekt og fått betraktelig mindre pupper? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nok litt til å gå fra D helt til A. Men de fleste går litt ned i størrelse ja, er helt vanlig. Puppene skal matche kroppen, for at du skal se se proposjonal ut. D vil kle dine "nye" bryster like godt som de "gamle", og de fleste vil nok ikke merke det engang :)

(Er forresten ingenting galt med små pupper :whistling::whistling: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra 80 E ( fine pupper) til 75 C/D( ikke så fine pupper, lite fett) .. Går kanskje ned litt til.. Ikke så kult:meh:

Men folk er forskjellige da, har gått ned 10 kg før og da forandret ikke puppene seg noe særlig. Denne gangen, not so lucky:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har puppene dine blitt mindre ;) en 85 B tilsvarer ca en 75D ;) i cup str

Absolutt ikke. Jeg bruker 80D, og vil aldri i livet kunne bruke en bh i 90C. Har prøvd, og selv om omkretsen ble mer enn stor nokk får fortsatt ikke puppene mine plass i selve skåla., de vill jo ligge på sidene selv om bhen blir såpass slapp att de ikke tyter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må vell bare innse at puppene mine kanskje blir mindre om jeg mister en god del kilo, da. :unsure: Jeg gikk ned 10 kilo fra oktober i fjord til januar, og da merket jeg ingen forskjell på puppene. Men kanskje om jeg går ned 10 til merker jeg det vell.. Blæ! Og jeg har ingenting imot små pupper, men jeg vil beholde mine, for jeg er faktisk fornøyd med dem. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve puppene mine har ikke blitt mindre, men har jo bytta ut alle bhene mine pga at jeg har gått ned rundt. Bruker enda B, men nå 75 isteden for 85 :)

75B er det samme som 80A og 85AA. Dersom brystene dine ikke hadde blitt mindre hadde din størrelse vært 75D. Jeg brukte 70DD eller D før og nå bruker jeg 75D eller C. Jeg har blitt bredere rundt ryggen mens puppene er samme størrelse som før i cupsize. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg bruker 80D, og vil aldri i livet kunne bruke en bh i 90C. Har prøvd, og selv om omkretsen ble mer enn stor nokk får fortsatt ikke puppene mine plass i selve skåla., de vill jo ligge på sidene selv om bhen blir såpass slapp att de ikke tyter ut.

Det skal være sånn hvertfall, mulig du har prøvd forskjellige merker?? eller har du prøvd i samme bh? Jeg har i hvertfall den erfaringen, og det er jo det de sier i bh butikker. skal sies at en 75 C på hm ikke er det samme som en 75C på Change f.eks. HM siden størrelser er større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, ikke godt å si :confused: Dra innom en butikk og få deg målt, eneste måten bortsett fra å prøve ørten stykker du får vite hvilken str du er. Men er jo som sagt ganske stor forskjell på strørrelsene fra butikk til butikk og. Jeg skviste meg inn i 80 C på HM men måtte opp i E/F på Change f,eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det virker merkelig at jeg som bruker C85 skal egentlig bruke H75...

Det er ikke merkelig, sikkert 80% av jenter gjør sånn. Har kunder hver dag som kommer inn og sier de er 90B og går ut med 75G f.eks.. Men når det kommer til pupper og vektnedgang.. IKKE GJØR DET DE FORSVINNER FOR ALLTID:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...