Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vanilje(protein) og peanøttsmør havregrynsgraut med kanel og banan. Litt ekstra kaloriar i dag og i morgon så heiv i meg ein Ohyeah bar (peanutbutter crunch) i tilegg :D

ca 1200kcal for dei som eventuelt skulle lure :p

post-14580-14440959867872_thumb.jpg

Frokosten min idag er et kapittel for seg selv.. Tror jeg trøkka i meg totalt 2 energibarer (goodlife, blueberry delight..), 2 bananer, 4 ruter melkesjokolade, sikkert en halv liter melk og to knekkebrød med roastbeef...

Annonse

Spiser havregrøt til frokost, men hva kan jeg tilføye til dette? Har prøvd med rosiner og epler, samt kanel og det har vært digg. Problemet er at det blir litt kjedelig i lengden :)

Proteinpulver, sukkerfritt syltetøy, banan, skyr, cottage cheese, kesam (y)

Spiser havregrøt til frokost, men hva kan jeg tilføye til dette? Har prøvd med rosiner og epler, samt kanel og det har vært digg. Problemet er at det blir litt kjedelig i lengden :)

Med fare for reklamering...

http://lenaludvigsen.blogg.no/1382523790_grtens_dag.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...