Gå til innhold

Lørdagskos


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skeier ut med alt mulig rart, men nekter meg min store kjærlighet - smågodtet - frem til julaften, fordi jeg aldri klarer å begrense det (type 1 kg hver helg). Straff og belønning i samme lov :mellow:

Jeg har problemer med å begrense meg med det meste når jeg først har funnet ut at jeg skal kose meg litt ekstra.. :p Er til gjengjeld flink i hverdagen om jeg har bestemt meg for det, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å begrense meg med det meste når jeg først har funnet ut at jeg skal kose meg litt ekstra.. :p Er til gjengjeld flink i hverdagen om jeg har bestemt meg for det, heldigvis.

Åjada, er flink i hverdagene også. Men desverre betyr mengden smågodt at jeg ødelegger for hele kcalunderskuddet og vel så det. I tillegg til å få uendelig vondt i magen fre-søn. Tror jeg gjør kroppen min en tjeneste :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...