Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mekker bil, fikser ting i og på (male) huset, eier elektrisk verktøy og kan bruke det, jeg kan sy, strikke, veldig flink til å lage mat, liker å rydde og vaske, elsker friluftsliv i telt, kjører motorsykkel og kan danse både "mann og dame" i vals

Jeg mekker bil, fikser ting i og på (male) huset, eier elektrisk verktøy og kan bruke det, jeg kan sy, strikke, veldig flink til å lage mat, liker å rydde og vaske, elsker friluftsliv i telt, kjører motorsykkel og kan danse både "mann og dame" i vals

singel? :whistling:

Viss du er gutt er det bra, viss ikkje har du ein case.

Jeg er jente. Liker bil, trening, fotball og friluft. Jeg fikser vaskemaskiner, tette rør, stikkontakter og snekkerarbeid i egen leilighet. Jeg foretrekker å sove lenge om morgenen kontra å fikse håret. Hater shopping og fargen rosa og synes mote er kjedelig. Er fryktelig dårlig på kjøkkenet og til å stryke klær.

Men, jeg er sabla flink til å gå i høye heler når jeg er full. Og jeg liker mannfolk som bruker kortere tid på badet enn meg.

Jeg er jente. Liker bil, trening, fotball og friluft. Jeg fikser vaskemaskiner, tette rør, stikkontakter og snekkerarbeid i egen leilighet. Jeg foretrekker å sove lenge om morgenen kontra å fikse håret. Hater shopping og fargen rosa og synes mote er kjedelig. Er fryktelig dårlig på kjøkkenet og til å stryke klær.

Men, jeg er sabla flink til å gå i høye heler når jeg er full. Og jeg liker mannfolk som bruker kortere tid på badet enn meg.

Vil du gifte deg med meg?

Annonse

En dame-dame er flink til å lytte og gir gode råd.

Hun er elegant uten å være for jålete.

Hun er ikke redd for å vise følelser.

Hun har praktisk sans innen typiske kvinnlige ting; strikking, matlaging, interiør osv.

Hun er like fin i joggebukse som i penkjole.

Edit: Jeg beskrev visst mamma :p

Jeg ser på uttrykket dame-dame som en negativ ting, etter mine oppfatninger av hva en dame-dame er. En dame-dame er jålete, grunn, dum, rosa, altfor liten hund og bruker altfor mye penger på sko. Type Fotballfrue.

Spør du meg så beskriver folk her ikke ei DAME men ei jente, en skikkelig fjortis, usikker ei...... :p

Jeg har faktisk lagt en 20 kvm terrasse nå denne våren helt alene og skrudd inn ca 700 skruer i den andre terrassen som er 30 kvm.

Ikke redd for å gjøre "manneting", men er ei jente som liker å pynte meg for mannen min og er grinete ved den månedlige..

Slik som mange av oss jenter kan være. Takk og lov for at mannen ikke er like streng som visse andre.

Annonse

Føler jeg feiler litt her å, tydeligvis ikke den eneste :p Liker trening, friluft og foto. Må ikke glemme at jeg har dritlyst på motorsykkel, har bare ikke kommet så langt. Å fikse ting og lage mat er jeg udugelig på, skal da alltids klare å hjelpe til dog. Men jeg har mekka min egen pc! Jepp, jeg er geekete, syntes Mass Effect og Elder Scrolls er konge og hater shopping. Tar meg heller turen på forsvarsmuseet enn å gå butikk til butikk langs Karl Johan!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...