Gå til innhold

Hva spiser du akkurat nå??


katari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH]38523[/ATTACH] [ATTACH]38525[/ATTACH] [ATTACH]38526[/ATTACH] [ATTACH=full]38524[/ATTACH]

FLUFF av 400g bringebær, 1 scoop sjokoladeprotein og melk <3

NAM! Bruker du en sånn kjøkkenmaskin med den vispen du holder opp? Ikke en mixer? :) Har alltid lurt på om det er mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM! Bruker du en sånn kjøkkenmaskin med den vispen du holder opp? Ikke en mixer? :) Har alltid lurt på om det er mulig..

Ja :) Sånn stor med kraftig visp som ikke blir ødelagt av de frosne bærene. Mixer? Til fluff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

3 ferdigstekte karbonader på 2 brødskiver med masse heinz sukker-ketchup (:eek:) en liten bit omelett og salat, paprika og rødløk.

kan ikke fatte å begripe at noe så simpelt som gilde karbonader kan være så godt. det skjer noe rart med folk som lever 90% av tida på ren, sunn mat.. ting som brødskiver med ost blir plutselig nirvana :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

3 ferdigstekte karbonader på 2 brødskiver med masse heinz sukker-ketchup (:eek:) en liten bit omelett og salat, paprika og rødløk.

kan ikke fatte å begripe at noe så simpelt som gilde karbonader kan være så godt. det skjer noe rart med folk som lever 90% av tida på ren, sunn mat.. ting som brødskiver med ost blir plutselig nirvana :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ferdigstekte karbonader på 2 brødskiver med masse heinz sukker-ketchup :)eek:) en liten bit omelett og salat, paprika og rødløk.

kan ikke fatte å begripe at noe så simpelt som gilde karbonader kan være så godt. det skjer noe rart med folk som lever 90% av tida på ren, sunn mat.. ting som brødskiver med ost blir plutselig nirvana :huh:

Så sant som det går an! da jeg var sjuk i helga spiste jeg loff med salami og majones...noe jeg gjorde en god del før....ikke gjort det på en god stund nå faktisk..ikke i helgene engang...:p Sååå ja...nirvana var bra forklart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det går innenfor definisjonen hva jeg spiser, men jeg drikker en stor kopp med kanel-te <3 Fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal lage til mat :meh:

[ATTACH]38548[/ATTACH]

Edit: Og da fant jeg ut at jeg skulle lage dinkelcookies med sjokolade og ett glass kaldt melk ved siden :) Naaaam! Fikk 6 stk og kun 43kcal per stykk!

post-7051-14440864853818_thumb.jpg

post-7051-14440864849319_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeei! Aldri laget fluff før jeg, så jeg vet ikke :p Men må vel prøve meg på en med kjøkkenmaskin :D

Meningen å bruke sånn maskin for å få riktig konsistens ;) Men smaken blir jo sikkert det samme uansett hvilken maskin du bruker. Du måå prøve å lage fluff!! Det er såå godt! Iskrem :wub:

Er ikke du på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen å bruke sånn maskin for å få riktig konsistens ;) Men smaken blir jo sikkert det samme uansett hvilken maskin du bruker. Du måå prøve å lage fluff!! Det er såå godt! Iskrem :wub:

Er ikke du på skolen?

Ahh! SKAL prøves! Kveldsmat i dag :D

<Permittering fram til onsdag3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke har noe å gjøre :D Har brukt opp det minimale timeantallet vi trenger, og må bare møte to timer på skolen onsdag :)

litt stress da.. Kunne dere ikke bare tatt de to timene noen dager før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...