Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke for meg. Fikk respons med en gang jeg sa jeg skulle kontakte Forbrukerrådet om at de skulle overføre med en gang. Og at jeg skulle få endel gratis-varer med de som "plaster på såret". Ikke noe av dette har skjedd, men klagen til Forbrukerrådet er sendt inn sammen med all mail-korrespondanse vi har hatt. Har ikke mye tro på at det hjelper, men er verdt et forsøk. Begynner å bli sliten og lei av dette... Bestilte jo i april!!

Det er for dårlig. Om ikke annet, så får man håpe denne tråden ikke skaffer de noen flere kunder. Jeg får vel anse meg som "heldig" som mottok varer etter flere måneders mas....

Fortsetter under...

Jeg har samme problemet!!! :( bestillte 5 juni og nå 20 august ennå ingen pakke kommet...... ringt å ringt å ringt og sendt masse mail.. får bare svadasvar om at d er på vei... fy fader altså, regner med jeg er blitt svindla.... 1200 kr kosta pakken jeg kjøpte :(

Bestilte selv fra Nordic Nutrition så tidlig som i mai, men kom aldri noe pakke i posten. Etterlyste på mail opptil flere ganger, og fikk som svar at det var problemer med varen og at de ikke kunne sende den ut, men at jeg skulle få pengene tilbake. Fikk aldri noen penger selvsagt. Venta og venta og venta, og til slutt tok jeg kontakt med Forbrukerrådet og sendte en klage i posten m/ mailsamtalen som vedlegg. Så, til dere andre som har blitt lurt av Nordic Nutrition: Send klage til Forbrukerrådet!! Eneste som funker... Makan til useriøst firma, aldri mer skal jeg bestille derifra.

LOL

OM NORDIC NUTRITION

Nordic Nutrition AS ble stiftet i 2008 og har som mål og tilby produkter av høy kvalitet og god smak.

Vi tør påstå at vi har de beste produktene i Norge når det gjelder kvalitet og smak.

Du finner rett og slett ikke produkter i vår nettbutikk som ikke er i toppklasse av hva som finnes på markedet.

Vi importerer direkte fra følgende produsenter:

• PVL Fit Foods
  • Nutrivision Research and Development
  • Chef Jays`s

Vi vil gjøre vårt ytterste for at du som kunde skal bli fornøyd. Og har utarbeidet rutiner som sikrer lynrask levering av din ordre.

Skulle du ha spørsmål angående produkter, dosering eller din ordre så ikke nøl med å ta kontakt med oss på mail: [email protected]

Du vil få svar samme dag i de fleste tilfeller.

• 2 uker senere...

Jeg venter i spenning, har blitt lovet forsendelse flere ganger.

Nytt i dag er at han (Geir) har lovet at det er sendt og har lovet at jeg skal motta sende nr på mail iløpet av kvelden.

Jeg visste dessverre ikke at datteren min hadde bestillt og betalt 20 mai i år uten å ha mottatt noe annet enn mange

løfter om forsendelser og ekstra i pakken. Så jeg bestillte og betalte 26 august.

Men nå har han lovet (ennå en gang) at pakken sendes og den er fremme senest torsdag.

Han har lovet å sende begge pakkene våre i sammen til meg.

Vel er ikke sende nr kommet før jeg stikker på trening imorgen tidlig så sender jeg mail korrespondansen

vi har hatt samt denne tråden til både forbrukerråden og TV2 hjelper deg.

ps. er det fler som har merket at negative kommentarer eller etterlysniner av pakken blir fjernet ASAP fra siden dems på Facebook?

Nytt i dag er at han (Geir) har lovet at det er sendt og har lovet at jeg skal motta sende nr på mail iløpet av kvelden.

Jeg visste dessverre ikke at datteren min hadde bestillt og betalt 20 mai i år uten å ha mottatt noe annet enn mange

løfter om forsendelser og ekstra i pakken. Så jeg bestillte og betalte 26 august.

Men nå har han lovet (ennå en gang) at pakken sendes og den er fremme senest torsdag.

Vel er ikke sende nr kommet før jeg stikker på trening imorgen tidlig så sender jeg mail korrespondansen

ps. er det fler som har merket at negative kommentarer eller etterlysniner av pakken blir fjernet ASAP fra siden dems på Facebook?

Eg fikk sporingsnummer, og så henta han pakken ut att frå posten. Fekk varene 3 mnd seinare....

Annonse

Ja, det er bare å passe på. Jeg bestilte som sagt varer i mai måned fra Nordic Nutrition. Kom aldri noe pakke i posten, og først i forrige uke (helt sant), fikk jeg tilbake pengene. Ble lovet en kompensasjon, men den fikk jeg heller ikke. Fikk nøyaktig samme sum tilbake på kontoen. Ikke nøl med å sende en klage til Forbrukerrådet, det eneste som skjer er at de tar kontakt med NN, og samtaler foregår da i ettertid gjennom dem på en mer kontrollert måte. Hvis NN får mange klager fra Forbrukerrådet må det jo begynne å skje noe. Da burde de jo legge ned netthandelen, eller noe.

Pakken min og min datters kom i dag, da hadde hun ventet siden 20 mai og egentlig gitt opp.

Meget synd at det kanskje er de som maser mest som får pakker, datteren min hadde egentlig gitt opp men jeg

hadde aldri gitt opp samme f.....

Håper dere som ikke har mottatt pakke og bare til stadighet får lovnader om pakke med mye mer enn bestillt

tar i et tak så andre ikke kommer i samme situasjonen.

Hvis vi bare lukker øynene så er det andre enn oss som benytter seg av denne nettbutikken i god tro.

La oss være like flink til å formidle vår mening om DÅRLIGE nettbutikker som vi er i å skryte av de gode.

Det koster deg eller meg utrolig lite å sette sammen en mail av noe få setninger og sende den til f. eks.:

Trenger du vår hjelp? - TV 2 Underholdning

eller

http://www.forbrukerrådet.no/forside/kontakt-oss;jsessionid=547ED52315F99ACFB3E81598992EB988

Men for all del, mener du at den behandlingen du fikk var som du forventet og kommer du til å forskuddsbetale

og bestille flere varer her så trenger du jo ikke tenke på å gjøre noe ;)

Har også sendt en mail for å purre på "gratisvarene"

Synd de er så useriøse for jeg er godt fornøyd med produktene deres

Fikk nytt tilbud på mail igår og svarte med å etterlyse gratisvarene mine

Fikk svar 2 minutter senere om at de holdt på å pakke varer og det skulle bli sendt ut iløpet av de nærmeste dagene..... yeah right

Styr unna

Det skal seiast, eg fekk mykje ekstravarer etter å ha venta i fire månadar, men det er eine og åleine fordi eg ringte og kjefta MYKJE.

Til slutt hadde han lagra nummeret mitt, og tok ikkje telefonen, men sendte melding attende.

Hei! Beklager dette så mye.

Vi sender ut varer fortløpende nå og skal gjøre vårt ytterste for at dere som har ventet lenge skal bli fornøyd.

Vet det er endel som har ventet veldig lenge nå.

Vi har hatt datakræsj også så har mistet endel informasjon om refusjoner og restvarer.

Fint om dere kan maile oss en gang til om du ikke er fornøyd, mangler varer eller mangler en refusjon.

Har du fått varene dine men syntes det har gått for lang tid og ikke er fornøyd så mail oss igjen.

Og du skal få en ekstra pakke med varer i tillegg.

Alle skal ha fått svar på mail i løpet av denne uken.

Samt alle varer skal være sendt ut og sendt sendingsnr på innen få dager.

Mvh

Geir

Nordic Nutrition AS

Hei! Beklager dette så mye.

Vi sender ut varer fortløpende nå og skal gjøre vårt ytterste for at dere som har ventet lenge skal bli fornøyd.

Vet det er endel som har ventet veldig lenge nå.

Vi har hatt datakræsj også så har mistet endel informasjon om refusjoner og restvarer.

Fint om dere kan maile oss en gang til om du ikke er fornøyd, mangler varer eller mangler en refusjon.

Har du fått varene dine men syntes det har gått for lang tid og ikke er fornøyd så mail oss igjen.

Og du skal få en ekstra pakke med varer i tillegg.

Alle skal ha fått svar på mail i løpet av denne uken.

Samt alle varer skal være sendt ut og sendt sendingsnr på innen få dager.

Mvh

Geir

Nordic Nutrition AS

Nå må du slutte med disse lovnadene. De blir jo ikke fulgt opp! Du sier du skal skal svare på mail denne uken, jeg har iallefall ikke fått noe svar på mailen jeg sendte. Ingen overraskelse det. Må jo være dårlig business for deg å drive butikk på denne måten?

Annonse

Hei, Rakk ikke alt forrige uke desverre. Men skal få svart siste rest i dag :) Mye og ta igjen etter den datakræsjen vi hadde

Rart det ikke blir opplyst på nettsiden deres eller i mail til kundene at dere har hatt\har dataproblemer. Det er det andre pleier å gjøre;)

Så utrolig pinlig. Hele facebookveggen er jo dekket av lovnader om pakker og mailsvar og i det hele tatt. Også morsomt å se at det på ingen som helst måte tas noe personlig ansvar for denne elendige servicen, her er det bare å skylde på underleverandører, datakræsj og hva annet som kan passe i øyeblikket.

Å holde tilbake pakkene til så mange betalende kunder er jo regelrett svindel.

Jeg er veldig glad jeg aldri handla noe av NN. Hadde veldig lyst en stund men hørte så mye rart og la hele bestillinga på hylla. fant meg heller noen andre som leverer kjapt og har bra varer.

Jeg kikka også på facebook siden dems og der er det mye klager, men bare gode lovord fra NN. Stakkars kunder som aldri får varer.:notworthy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...