Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Nice! Da bærer det av sted til butikken å kjøpe inn kesam (med hanskene på ofc! ) Øffkårs! Jeg vil også anbefale min favoritt; krydre med en skikkelig jentete neglelakk! Prøvde det 1 nyttårsdag fordi jeg ikke gadd fjerne den fra nyttårsfesten, og fikk skikkelig smaken for det! I går ble det skikkelig barbie-rosa, litt metallic med svakt fargespill! hihi Håper det funker, og god bedring! Siter
Gjest Brukernavn007 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Øffkårs! Jeg vil også anbefale min favoritt; krydre med en skikkelig jentete neglelakk! Prøvde det 1 nyttårsdag fordi jeg ikke gadd fjerne den fra nyttårsfesten, og fikk skikkelig smaken for det! I går ble det skikkelig barbie-rosa, litt metallic med svakt fargespill! hihi Håper det funker, og god bedring! Takk takk Det håper jeg også Gamla 1 Siter
Lilo Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Bagen er ferdig pakket og jeg er veldig klar for å dra avgårde til Bergen i natt! Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Må nesten vurdere restylane eller hva det heter, jeg kledde den litt fyldige overleppa tannlegen ga meg;) Seckseh! Siter
Kristian Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg lover det ser kjempe smart ut! Du burde prøve det. Kompisene dine kommer til å synes du er kjempe kul å sånn:whistling: Men takktakk :) Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker... Siter
ubertass Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker... Enig. Ingen burde bruke hansker. Les grepstråden der Mark Rippetoe forklarer stangplassering i hånda. Camillam 1 Siter
ubertass Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Må nesten vurdere restylane eller hva det heter, jeg kledde den litt fyldige overleppa tannlegen ga meg;) Seckseh! Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker... Døh, j e g bruker hansker:p Med rosa neglelakk:p <- bildet mitt er fra første nyttårsdag, rød neglelakk:rolleyes: Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Enig. Ingen burde bruke hansker. Les grepstråden der Mark Rippetoe forklarer stangplassering i hånda. Jenter bruker hansker:p ..og håndkrem og sånnt.. Siter
Gjest Brukernavn007 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Må nesten begynne med hansker jeg og. Hendene blir såre etter all rep på markløften....jeg har hansker altså....men ser dumt ut på meg. Spjæling med hansker... hehe, er ikke akkurat tømmerstokk jeg da men som ubertass sier så er det nok noe med stangplassering i hånden å gjøre Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker hansker for bedre grep og mindre træler.. Siter
Gjest Brukernavn007 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker hansker når jeg skriver på FB...:rofl: Men kjøpte dem for å få bedre grep på stangen Kristian og Gamla 2 Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker hansker når jeg skriver på FB...:rofl: Det er jo hele poenget, eller hur?? Siter
ubertass Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker hansker for bedre grep og mindre træler.. Seriously. :| Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Seriously. :| Men herreminhatt da..! Jeg vil ikke glippe fordi jeg har klint meg inn med kokkosluktende gugge:p Siter
Gamla Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Men herreminhatt da..! Jeg vil ikke glippe fordi jeg har klint meg inn med kokkosluktende gugge:p ..ååsså er det de trælene jeg skyr:p Gjelder apparater og manualer og, lizzom, ikke bare vektstang:rolleyes: Siter
ubertass Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Men herreminhatt da..! Jeg vil ikke glippe fordi jeg har klint meg inn med kokkosluktende gugge:p http://www.xxl.no/villmarksliv/klatring/klatreutstyr/kalk-kube-56-g-1029595?searchWord=kalk ;/ Siter
ubertass Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 ..ååsså er det de trælene jeg skyr:p Gjelder apparater og manualer og, lizzom, ikke bare vektstang:rolleyes: Same applies. Greit nok du får litt røffere hud på hendene, men ved å plassere grepet korrekt unngår du det aller meste av træler. LESS EXCUSES MORE ACTION ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.