Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "MinaCN skrev:
Pakke i posten :D 4 poser Sukrin, 2 poser sukrinmelis, mandelmel og fiberfin - Nå skal det bakes sunt :p

Går det an å lage GOD brioche på en sunn måte?

Skrevet
  "Lars K skrev:
Går det an å lage GOD brioche på en sunn måte?

Haha, godt spørsmål :p Er ikke helt verdensmester på sunn baking (enda), men lagde nettopp veldig gode proteinlapper da ^^

Skrevet
  "MinaCN skrev:
Haha, godt spørsmål :p Er ikke helt verdensmester på sunn baking (enda), men lagde nettopp veldig gode proteinlapper da ^^

Jeg er av den innstillingen at hvis maten ikke er like god som originalen, så vil jeg heller spare opp til en dag jeg kan spise "the real deal" :D

Annonse

Skrevet
  "Tor skrev:
Vin Diesel og The Rock er ut. Ryan Gosling og Tom Cruise er the new inn, Du er sååå 2011!

Håper dette var dagens glade for noen :)

Det var litt min dagens glade nr 2 :p

Skrevet
  "Lars K skrev:
Jeg er av den innstillingen at hvis maten ikke er like god som originalen, så vil jeg heller spare opp til en dag jeg kan spise "the real deal" :D

Alle kan jo ikke være like :D

Gjest Brukernavn007
Skrevet

dagens glade: 32,5 kg i knebøy :) går saaakte men sikkert fremover dette :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...