Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er liker føttene mine, underarmene, og ryggen min mest (akkurat nå):)

Føttene? :D Så morsomt :) Faktisk kjenner jeg svært mange som har fullstendig fobi mot føtter og synes det er noe av det verste med sin egen kropp! :p

Føttene? :D Så morsomt :) Faktisk kjenner jeg svært mange som har fullstendig fobi mot føtter og synes det er noe av det verste med sin egen kropp! :p

Ja jeg vet, har danset mye ballett før så har vært mye fokus på bla. føtter, så jeg synes det kan være ganske pent :p

Annonse

Annonse

Vil du dele oppskriften? :D

Haha! Oppskriften min er tung styrketrening 4 ganger i uka, kombinert med sunn, proteinrik mat :) Løp en del før, men fikk ikke de resultatene jeg ville ha. Styrketrening er tingen! Anbefaler dessuten denne øvelsen på det sterkeste:

Haha! Oppskriften min er tung styrketrening 4 ganger i uka, kombinert med sunn, proteinrik mat :) Løp en del før, men fikk ikke de resultatene jeg ville ha. Styrketrening er tingen! Anbefaler dessuten denne øvelsen på det sterkeste:

Tusen takk! Den skal prøves ut snarest! Nå økte faktisk motivasjonen min litt her :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...