Gå til innhold

Treningssenter Bergen


Claire

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Bergen snart, og lurer på om noen kan anbefale meg et treningssenter? Jeg kommer mest sannsynlig til å bo i Arna og jobbe i sentrum, så noe enten i sentrum eller strekning Bergen-Nesttun..?

På forhånd tusen takk!

Gleder meg til å bli gjengganger på treningssenter igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Jeg flytter til Bergen snart, og lurer på om noen kan anbefale meg et treningssenter? Jeg kommer mest sannsynlig til å bo i Arna og jobbe i sentrum, så noe enten i sentrum eller strekning Bergen-Nesttun..?

På forhånd tusen takk!

Gleder meg til å bli gjengganger på treningssenter igjen :D

Du har blant annet:

aktiv365(nesttun/paradis)

Sats(midtun atm, men flytter til "osveien" der ved esso/kiwi)

Nordås(evo fitness=kilden senter)

Ellers har du jo veldig mye i Bergen sentrum... sats, vektertorget osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter til Bergen snart, og lurer på om noen kan anbefale meg et treningssenter? Jeg kommer mest sannsynlig til å bo i Arna og jobbe i sentrum, så noe enten i sentrum eller strekning Bergen-Nesttun..?

På forhånd tusen takk!

Gleder meg til å bli gjengganger på treningssenter igjen :D

Pris messig anbefaller jeg itrain i sentrum og det nye treningsenteret på kilden, de er uten binding og ligger på rundt 250 kr ;) ellers har jeg hørt mye bra om treningsenteret i Arna, det som ligger i Indre arna, oppe ved bussene :) Jeg er ikke god på å forklare meg så jeg bare setter igang med å si beklager med engang :p hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips! Jeg skal sjekke ut alle sammen når jeg kommer meg til Bergen :)

Ja, det nye treningssenteret i Arna virker interessant, men jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg blir i Arna egentlig så Nesttun-Bergen høres mer sikkert ut. Kjipt å binde seg et år og så flytter man til et annet sted :c/ Kanskje sats er bra da, i og med at de har det flere steder i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Tusen takk for alle tips! Jeg skal sjekke ut alle sammen når jeg kommer meg til Bergen :)

Ja, det nye treningssenteret i Arna virker interessant, men jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg blir i Arna egentlig så Nesttun-Bergen høres mer sikkert ut. Kjipt å binde seg et år og så flytter man til et annet sted :c/ Kanskje sats er bra da, i og med at de har det flere steder i Bergen.

Finnes en god del treningssenter i bergen. Kommer bare an på prisen/beliggenhet! Og om du MÅ ha gruppetimer osv.. Eller om du klarer å trene selv:) Bare å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er en fordel med gruppetimer da jeg liker å variere litt, men i hovedsak er det for å trene styrke og heller jogge ute for kondistrening.... Men det er jo Bergen det er snakk om så kanskje jogging ute er litt optimistisk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Synes det er en fordel med gruppetimer da jeg liker å variere litt, men i hovedsak er det for å trene styrke og heller jogge ute for kondistrening.... Men det er jo Bergen det er snakk om så kanskje jogging ute er litt optimistisk :p

27-28grader i Bergen i dag.. just saying.. Selvom jeg er i Sogndal nå da xD haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var i Bergen for 2 uker siden var det 5 grader :p Det er ikke temperaturen som plager meg, men alt regnet! Men man venner jeg so til alt :) Her jeg bor nå var det alt 20 grader i mars så jeg trenger nok en tilvenningsperiode ;) Anyway, flott dere har bra vær, enjoy it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire om det er styrkeløft du har fokus på, så kan du prøve ut Bergen SK.

Kontigenten koster 200 kr mer info her Kontakt oss

Visst ikke kan jeg anbefale SIB Vektetorget. Rimelig utstyr. Du betaler det du får igjen.

Skal være utplassert der om noen uker, så det er bare til å stille spørsmål om det er noe du lurer på ;)

Lykke til med valget ditt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire om det er styrkeløft du har fokus på, så kan du prøve ut Bergen SK.

Kontigenten koster 200 kr mer info her Kontakt oss

Visst ikke kan jeg anbefale SIB Vektetorget. Rimelig utstyr. Du betaler det du får igjen.

Jobber der, så det er bare til å stille spørsmål om det er noe du lurer på ;)

Lykke til med valget ditt :D

Jobber du på VT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Claire om det er styrkeløft du har fokus på, så kan du prøve ut Bergen SK.

Kontigenten koster 200 kr mer info her Kontakt oss

Visst ikke kan jeg anbefale SIB Vektetorget. Rimelig utstyr. Du betaler det du får igjen.

Skal være utplassert der om noen uker, så det er bare til å stille spørsmål om det er noe du lurer på ;)

Lykke til med valget ditt :D

Takk for tips asianface!

Men kan man trene på SIB om man ikke er student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg har vært på SATS Nesttun. Der er det kjempefint, men litt dårlig luft og veldig varmt når jeg var der da. Ellers er det helt nytt og stort og fint, men samtidig maaange medlemmer der. De treningssentrene som ligger i Åsane hvertfall hører jeg nesten bare dritt om (24, sprek og blid, sats åsane etc) , men ikke prøvd de selv på maaange år.

Ellers har de Tali på Nordås og sats på sandsli. Liker begge de :)

beatea: Hvis du vil drive med fitness kan du kanskje kontakte team bodytech eller team live fit? Det er ihvertfall de teamene som er. Tror det er et til, men fikk ikke svar fra de da. Men de kan sikkert hooke deg opp med noen pt'er om ikke de har det selv (har bare snakket med de på mail foreløpig, så vet ikke så mye om hvordan det fungerer - skal dit på lørdag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg kaster meg på denne, jeg! Jeg har akkurat flyttet til Bergen, og planen var å begynne på crossfit her, men det ser ikke ut til at økonomien vil tillate det med det første. Er det noen som har tips til treningssenter som ligger ikke alt for langt fra sentrum/Danmarksplass? Mitt eneste ønske er at det ikke skal være stappfullt der 24/7, sånn som jeg erfarte på studenttreningsenterne i Trondheim. Ja, og så er det først og fremst frivekter jeg er interessert i. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...