Gå til innhold

Treningssenter Bergen


Claire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kaster meg på denne, jeg! Jeg har akkurat flyttet til Bergen, og planen var å begynne på crossfit her, men det ser ikke ut til at økonomien vil tillate det med det første. Er det noen som har tips til treningssenter som ligger ikke alt for langt fra sentrum/Danmarksplass? Mitt eneste ønske er at det ikke skal være stappfullt der 24/7, sånn som jeg erfarte på studenttreningsenterne i Trondheim. Ja, og så er det først og fremst frivekter jeg er interessert i. :D

Er du student så melder du deg inn i SIB, så får du tilgang til studentsenteret og vektertorget i sentrum, årstad (gåavstand fra danmarksplass) og fantoft (5 min med bybanen). Ellers så har du sprek og blid og iTrain på danmarksplass da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg på denne, jeg! Jeg har akkurat flyttet til Bergen, og planen var å begynne på crossfit her, men det ser ikke ut til at økonomien vil tillate det med det første. Er det noen som har tips til treningssenter som ligger ikke alt for langt fra sentrum/Danmarksplass? Mitt eneste ønske er at det ikke skal være stappfullt der 24/7, sånn som jeg erfarte på studenttreningsenterne i Trondheim. Ja, og så er det først og fremst frivekter jeg er interessert i. :D

Dumt at økonomien setter stoppe for crossfit treningen, Crossfit Bergen er en meget bra box med supert miljø og jeg tror du hadde trivdes godt med oss der :)

Itrain danmarksplass er greit men lite og folksomt, vektertorget bra men ekstremt mye folk.. Sats er jo dyrt det og så kan like gjerne spandere på deg crossfit i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at økonomien setter stoppe for crossfit treningen, Crossfit Bergen er en meget bra box med supert miljø og jeg tror du hadde trivdes godt med oss der :)

Itrain danmarksplass er greit men lite og folksomt, vektertorget bra men ekstremt mye folk.. Sats er jo dyrt det og så kan like gjerne spandere på deg crossfit i såfall.

Ja, sant, jeg føler at de fleste alternativene enten er like dyre (eller omtrent) som CFB, og de som ikke er det er alt for folksomme. Kjipt å måtte stå i kø for hver øvelse du skal gjøre! Jeg krysser fortsatt fingrene for at økonomien kanskje sier ja til CFB – det hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Leste en artikkel om et nytt senter som ble åpnet for en stund tilbake. Mest styrke preget og med røde apparater. Mener dette var på Askøy. Klarer ikke å finne dette igjen så lurer på om noen tilfeldigvis vet hva dette heter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...